Dutch/Belgium Thread

Hey fast bodom, las ik hier net ergens dat jij een eigen Rhoads aan het bouwen bent?
 
vind je er eigenlijk nog gemakkelijk in gent. K heb nog steeds geen kot voor volgend jaar eigenlijk :rolleyes: (hehe als ik niks vind dan ga ik wel naar Helsinki om te studeren :heh: )

:cry: nooooooo...

een vriend van mij heeft n kot, je kan dele :D
hij slaat elke week iemand in elkaar en hij kuist nooit :cool:
hij luisterde vroeger naar 'metal' (COF :ill: ) en is nu into hiphop :puke:
maar je werkt hem maar naar buite :p
veel suc6 :)
 
Hey fast bodom, las ik hier net ergens dat jij een eigen Rhoads aan het bouwen bent?


Correct naja ik heb een bestaande gitaar gekocht... die ben ik aan het ombouwen tot een Replica van de WildChild gitaar van alexi alleen alexi had floyd rose op de body en die van mij is gezonken Dus dat er een holte is gefreesd in het hout je kent ze wel de non-recessed en recessed

ik zal wel wat fotos plaatsen hier op het forum als er wat voorderingen zijn dan start ik wel ff een nieuwe Thread :p:headbang:
 
:cry: nooooooo...

een vriend van mij heeft n kot, je kan dele :D
hij slaat elke week iemand in elkaar en hij kuist nooit :cool:
hij luisterde vroeger naar 'metal' (COF :ill: ) en is nu into hiphop :puke:
maar je werkt hem maar naar buite :p
veel suc6 :)

:erk:

Helsinki here comes Saartje :kickass:
 
I dunno

Als ik in belgië blijf dan heb ik mar 1 keuze: gent

Maar hier in Finland heb ik wel meerdere keuzes
 
Kheb vrienden die in belgie studeren.....het is wel een hele andere sfeer dan in nederland. Maar als ik in belgie zou willen studeren zou ik naar Leuven gaan, dat lijkt me het leukst!!! Alleen je hebt geen echte studentenverenigingen he, das jammer :D