Dutch/Belgium Thread

Ik ook niet. Ik ben supermoe van deze week bijna elke dag tot 9 uur of 10 uur 's avonds op school te blijven voor drama en de uitvoeringen. En dan heb ik ook nog eens een boel testen komen en ik moet ergens ook nog een verslag schrijven voor psychologie over het concertgedrag bij Finnen en Belgen.
 
Studeren is fucking meui, zeker als je lid van de mooiste vereeniging van Nederland bent!

hahahaha
 
Ja ik heb het gelezen....fucking cool nonetheless....Ik ben linkshandig en ik was namelijk op zoek naar een bouwer ;) Ik kan niet zon vette RR stijl gitaar lefty krijgen namelijk...

er zijn wel links handige RR gitaren. je moet alleen goed zoeken.
helaas zal ik geen gitaren voor andere mensen maken :p alleen voor mezelf. er gaat namelijk superveel tijd in zitten en ik ben zelf nog bezig met school enzo dus dat gaat nu allemaal gewoon niet :p hehe helaas :p

wat ik nu doe is gewoon.tussen de schooldagen door en na school en in het weekend een beetje knutselen.

lijkt me best raar om een linkshandige gitaar te bouwen als je rechtshandige gitaren gewend bent.. Tis eigenlijk gewoon hetzelfde, maar dan omgedraaid, maar toch...
ik denk dat er dan eerder fouten in het bouwen van de gitaar komen