Dutch/Belgium Thread

^ en ^^ ???

^ja maar wat als je geen geld hebt om uit te gaan, trouwens werken van 9 tot 16 en dan van 20 u tot diep in de nacht uitgaan, is er een probleem? :saint:

Trouwens Evelyn kan mee als handbagage :p

geld om te drinking heb ik wel, maar geen geld om te drinking + 20-30 euro inkom voor een optreden :ill:

eerst nog wel werk vinden voor ik men uren kan kiezen

en ja, Evelyn is zo groot toch niet :p :lol:
 
^ en ^^ ???



geld om te drinking heb ik wel, maar geen geld om te drinking + 20-30 euro inkom voor een optreden :ill:

eerst nog wel werk vinden voor ik men uren kan kiezen

en ja, Evelyn is zo groot toch niet :p :lol:

klinkt als een goed plan

btw mensen die toevallig in juli in wijnegem naar een bank moeten, ik werk in het dexia kantoor. Yay :rolleyes: Kan ik wel tijdens mijn lunchpauwe even naar het shoping centre :kickass: :headbang:
 
en ja, Evelyn is zo groot toch niet :p :lol:

...ik snap uw verfijnde humor ni:Smug:

mijn internet's kapooooooooot
damn :(
mss heeft t al iem gemerkt, mss ook ni, haha. Anyways, if someone asks... i'm not here... ALIVE, but not here.:p

cheerio dutchies ;)
exames kome deraan, wish me luck... en daarna...

graspop, babies ;):headbang:
 
veel plezier met je examens...ik bedoel geluk (sorry zelfde woord in het fins...of toch niet *innocent smile*)

Mijn zomervakantie is net begonnen met veel traantjes wel want ik moest afscheid nemen van heeeeeeel wat lieve mensen
 
...ik snap uw verfijnde humor ni:Smug:
laat maar zitte :p

mijn internet's kapooooooooot
damn :(
mss heeft t al iem gemerkt, mss ook ni, haha. Anyways, if someone asks... i'm not here... ALIVE, but not here.:p
lap, kzal weral is moeten afkome precies

cheerio dutchies ;)
exames kome deraan, wish me luck... en daarna...

graspop, babies ;):headbang:
bah, de mijn ook en voor mij dan geer graspop :cry:
 
hehe sorry dat was om je te pesten maar euh volgens mij is je laatste jaar voor een derde keer doen toch wel echt meeeeeegasaai