Dutch/Belgium Thread

Ik toch al een vrije namiddag erbij vandaag
Maar ze mogen wel wat minder enthousiast zijn met het opgeven van werk. De docenten van uw keuzevakken kennen het begrip vrije tijd precies niet. O well...
Blijkbaar in eerste jaar toch al stage geven, fijn kan ik mn eerste les al gaan geven in november
They're gonna kill me :ill:

ga je lesgeven op Sint Jan? :Smokin:
 
Ik denk dat het eerste jaar de stages beperkt zijn tot in het middelbaar hier, maar vanaf dat ik zelf mag kiezen ga ik wel proberen een stageplaats in Sint-Jan te krijgen.
Als dat in 't 1ste al gaat moet ik misschien nog aan vrienden lesgeven...
 
omg nee, dan gaat die eisen om mijn lumineuze idee na te komen om het verschil tussen Brits Engels en Amerikaans Engels te laten horen
de Aardbei zal er mee kunnen lachen (!)
 
Oe das toch leerstof vant vijfde???? Verschil tussen BE en AE?
Who the heck is de aardbei?

Yes, dan moet ik da ni doen :)
Awel, ik moest dan toch eerst Iron Maiden en Judas Priest laten horen en daarna Metallica (old Metallica uiteraard) en Slayer zodat ze het zelf maar uitzoeken via een "luisteroef".
Maar als dat in de derde graad pas is, zit ik safe

das den Braspenninckx, omdat em zoveel pukkels heeft :p
 
^freek was in orde :)
we vonde bijna t lokaal WEERAL niet :lol:
mja, uiteindelijk dan wel, haha:p
twas wel interessant, nu staan w al voor op u, aangezien gij mar 1 uurke ebt gehad e? en morge nog 1? yey :)
 
:lol: En hoe zijn jullie derin geslaagd het dan wel te vinden (Vreth is jullie komen redden en heeft jullie in zijn stoere armen naar het lokaal gedragen...misschien toch maar niet)

Hebben jullie de medeklinkers dan ook al gedaan?
 
:lol: En hoe zijn jullie derin geslaagd het dan wel te vinden (Vreth is jullie komen redden en heeft jullie in zijn stoere armen naar het lokaal gedragen...misschien toch maar niet)

Hebben jullie de medeklinkers dan ook al gedaan?
oh god yes... i'd like it that vreth would... rrrrr

ja, t hele alfabet en wat zinnekes in t genre van 'hoe gaat 't', ''t beste' en van die dinge, kunt ge ook voorbeluistere op die site... ;)
 
Vraagje, wat is nu juist het verschil tussen Bokmål en Nynorsk. Nynorsk is nieuwer, maar wat wordt nu weer juist het meest gesproken. In het Zweeds kan je bv ook zeggen Hur är du det, dus eigenlijk verschilt het niet zo eg veel.
 
Vraagje, wat is nu juist het verschil tussen Bokmål en Nynorsk. Nynorsk is nieuwer, maar wat wordt nu weer juist het meest gesproken. In het Zweeds kan je bv ook zeggen Hur är du det, dus eigenlijk verschilt het niet zo eg veel.

ik kon niet kopen u een geschenk, zo schreef ik u een gedicht :)

hoewel wij zijn nooit samengekomen,
u schijnt zeer vertrouwd
alsof, ik u voor altijd heb gekend

en slechts als ik kon bereiken om uw bleek gezicht te raken
uw schoonheid is inderdaad de behandeling voor pijnlijke ogen

kan zo hemel zijn jaloers
om me te houden in afwezigheid van u?
wanneer ik zit alleen bij nacht
en verwondering ver en wijd
ik bezwijk aan het geluid van uw hart



ik ben droevig over de fouten =/