Dutch/Belgium Thread

*yawn* De geschiedenis van het Britse koningshuis is zo niet boeiend: de ene sterft, de zoon volgt op, de zoon heeft geen kinderen, hup neefjeof nichtje erbij halen, burgeroorlogje, gekke koning, opvolger, opvolger van overleden zoon *yawn*
 
*yawn* De geschiedenis van het Britse koningshuis is zo niet boeiend: de ene sterft, de zoon volgt op, de zoon heeft geen kinderen, hup neefjeof nichtje erbij halen, burgeroorlogje, gekke koning, opvolger, opvolger van overleden zoon *yawn*

als jij s wil slape zal ik de les wel inhale :lol:
 
^Hey, die ging toch al met Saar en mij afspreken zondag?

@Saar: hij spreekt op dezelfde manier, heeft ook soms zo'n statige indruk op z'n michaels, hij componeert af en toe muziek... Doesn't that sound familiar?
 
Ook goed voor mij, hoe meer zielen hoe meer vreugd. Maar wel 4 meiskes dan, waarschijnlijk komt Eline dan ook gewoon ineens mee
btw, ga jij naar History of metal night part 2 in den biebob zaterdag?
 
Sanne, ik weet niet of je mijn mailtje nu al gelezen hebt maar ik kan de zondag ni :cry: maar ik ga zaterdag wel mee naart shopping hoor
 
np Saar, heb net nog naar ninnia en eline gemaild of zondag nu nog doorgaat, maar waar juist dat weet ik dus nog niet. Ik zal de drank da gij normaalgezien zou verzetten dan wel voor mijn rekening nemen :p
Shopping is goed, ineens kijken voor het bunny-broertje van Markku of zitten we zonder budget?

btw: wanneer vertrekken we zaterdag naar biebob en wanneer is er een bus terug?
 
Ook goed voor mij, hoe meer zielen hoe meer vreugd. Maar wel 4 meiskes dan, waarschijnlijk komt Eline dan ook gewoon ineens mee
btw, ga jij naar History of metal night part 2 in den biebob zaterdag?

trash and speed, ni? kweet nog ni. Hangt ervan af wie er nog mee gaat. Wss niemand van mjine hoop

en 4 is nog beter :p
 
Yup, trash en speed, Saar en ik gaan d'r naartoe, mocht gij ook komen zullen we u daar wel tegenkomen zeker?
Meuh, Saar kan zondag ni mee :( Maar ik heb nog niks teruggehoord van Ninnia dus ik weet nog niet of ze nu alleen met u gaat afspreken of met Eline en mij erbij. Kzal wel zien...
 
np Saar, heb net nog naar ninnia en eline gemaild of zondag nu nog doorgaat, maar waar juist dat weet ik dus nog niet. Ik zal de drank da gij normaalgezien zou verzetten dan wel voor mijn rekening nemen :p
Shopping is goed, ineens kijken voor het bunny-broertje van Markku of zitten we zonder budget?

btw: wanneer vertrekken we zaterdag naar biebob en wanneer is er een bus terug?

Jari kopen? Mij goed, ik heb al wat gespaard dus het zal wel lukken

vertrekken: bus van 20.36 in st antonius (of een later)

laatste bus is wel al om 00.23 :erk: