Dutch/Belgium Thread

Jari kopen? Mij goed, ik heb al wat gespaard dus het zal wel lukken

vertrekken: bus van 20.36 in st antonius (of een later)

laatste bus is wel al om 00.23 :erk:

Aha, gaan we hem toch Jari noemen? Fine with me :p
Ik heb nog geld van babysit en zakgeld is niet volledig verloren gegaan aan DPP, dus komt in orde

btw, ik kom 's avonds dan wel met de bus, want ik kan mijn fiets niet in st.ant. laten staan als ik in wm afstap op de terugweg

00.23? Wat voor een uur is dat nu weer? Dan is't amper begonnen :erk:
 
We gingen hem toch altijd Jari noemen...niet?

I know, maar ik denk ni da mijn vader ons om 3 uur wil komen halen :erk: We kunnen ook met de fiets naar den biebob gaan :lol:
 
Ja weet ik veel, hoeveel namen hebben we daar wel ni voor afgelopen, zolang we hem maar niet Bunny Jeweetwelwie noemen, die heb ik al
Hey, in principe moet dat lukken want naar Pulderbos met de fiets ging mij ook (nog net) goed af. Alleen ben ik niet echt van plan om alcoholvrije brol te drinken en iets zegt me dat ikke + booze + fiets = bad idea
 
doe ik toch ook :p

Mijn geografische kennis trekt op niks, maar is de afstand Gierle - Vosselaar niet ietske kleiner dan die van Sint-Antonius - Vosselaar?

Ik zie het al helemaal zitten met de fiets terugkomen 's avonds! Ofwel langs de Antwerpsesteenweg ofwel vanaf Oostmalle langs de paranoïde koeien :p
 
Aargh, life's unfair! Ik wil ni eens weten hoe ver het van bij Saar is

Ik was voor mijn seminarie fotografie langs binnenpaadjes in Malle gereden ik kwam onderweg paranoïde koeien tegen die mij constant (aan de andere kant van de prikkeldraad) volgden. Toen de stier ineens op mij kwam afgestormd ben ik wel in paniek weggefietst...ook al kon da beest toch nooit voorbij die draad, maar ja ik ben ook ni van de slimsten he ;)
 
Ik denk dat het voor ons 15-20km is, reden om eens aan mijn rijbewijs te werken :erk:

paranoide koeien :lol: Als het nu nog konijnen waren geweest