Dutch/Belgium Thread

mijn kabel ligt nog op mijn kot in Gent, ik zal 'm zondagavond eerste werk posten hoor

En die van "Sara pre-Korpiklaani" en "Sara post-Korpiklaani"? :p

btw, heb de site van De Lijn gecheckt, we hadden het just, ons bus is gewoon ni komen opdagen
17 november wordt dus met de fiets :Smug:
 
^kunde wa langer blijve :)

@sarah: shut uuuuuuup :p

kzal dan ook nog wel is tickets moeten gaan hale. Hoeveel kosten die?

yup :)

Ik vind nergens hoeveel die tickets kosten...en ik ben te tam om verder te zoeken :p Korpiklaani was 15 euro, dus gok maar iets voor Ensiferum. BE THERE DAMNIT!

@Sara: Fiets voor de 17de OK dan? Van bij mij tot Biebob is 14km (ni veel verder dan Pulderbos dus), maar gij moet nog wel eerst 6,5km rijde tot bij mij thuis. Still up for it?
 
yup :)

Ik vind nergens hoeveel die tickets kosten...en ik ben te tam om verder te zoeken :p Korpiklaani was 15 euro, dus gok maar iets voor Ensiferum. BE THERE DAMNIT!

@Sara: Fiets voor de 17de OK dan? Van bij mij tot Biebob is 14km (ni veel verder dan Pulderbos dus), maar gij moet nog wel eerst 6,5km rijde tot bij mij thuis. Still up for it?

da valt mee, naar Joonas en Marie rijden was ook 15 km dus ik zal dat wel overleven :Smokin:
 
da valt mee, naar Joonas en Marie rijden was ook 15 km dus ik zal dat wel overleven :Smokin:

Yay :D we zulle alle brol om u in the pagan-stijl te krijgen wel in mijne rugzak proppen. Btw, da plastieken schild en zwaard ga werken, kheb het gelijmd gekregen (hihaa!) Vergeet vooral uw fototoestel dan ni mee te nemen :p

@Mario: zulde toch gene last hebben van gestoorde meiskes die blijve slape, yay for you! (waarom praat ik als een 5-jarige met een suikeroverdosis???)
 
^ik vind nu ook wel dat dat moet hoor

ik haat Boone, waarom kon Free(i)k Historisch kritiek niet geven :erk: