Dutch/Belgium Thread

nog erger? DAMN!

mja, ben ook al lang ni meer geweest en kheb er eigelijk geen spijt van, kwas toevallig nog is in de buurt voor een review te checken, daarmee dat k ff binnespring

is er nog veel oud bekend volk die actief is, kheb nog alleen Kaga, Joe en Gonzo gezien
 
ja, blame school en stages
Van u had ik ook al ni meer gehoord sinds Nieuwjaar. Dan toch nog veilig thuis geraakt den 1ste januari? :p
 
ja, blame school en stages
Van u had ik ook al ni meer gehoord sinds Nieuwjaar. Dan toch nog veilig thuis geraakt den 1ste januari? :p

jaja, was wel een beetje weg toen :p

kheb het ook druk tegenwoordig mé school en men studentevereniging (volgend jaar ben k schachtemeester MUAHAHAHAHAHA)

*negeert frank*
 
hmm, ik denk niet dat ik daar al ga staan van donderdag... er is namelijk nog n fuifje waar k mss s n appearance ga make

maar vanaf vrijdag ben ik er

go go judas priest :lol:
 
Zijn er nog mensen die naar Graspop gaan?

Ik ben aanwezig, van donderdag tot maandag!

Heb combi-ticket, maar wanneer ik er juist aankom en vertrek, hangt volledig af van mn lift.

jaja, was wel een beetje weg toen :p

kheb het ook druk tegenwoordig mé school en men studentevereniging (volgend jaar ben k schachtemeester MUAHAHAHAHAHA)

Mooi zo'n studentenverenigingen met gewenste hoeveelheden alcohol... Hier is da de moeite ni, komt misschien ook wel door het feit dat er misschien maar 3 cafés zijn in heel dees dorp...