Dutch/Belgium Thread

*voelt zich diep gekwetst* :(

en zo zou het altijd moete zijn :p

Mooi zo'n studentenverenigingen met gewenste hoeveelheden alcohol... Hier is da de moeite ni, komt misschien ook wel door het feit dat er misschien maar 3 cafés zijn in heel dees dorp...
mja, geel is ook zo groot ni, ma we hebbe toch wel een stuk of 6 studenten verenigingen en das toch wel feeste geblaze (en zuipe :p )



graspop zit der voor mij ni in dees jaar, ma pukkelpop wel, best wel goei name daar ook. k kan mss als pers gaan :)
 
Waarom is deze thread altijd half aant sterven?

en zo zou het altijd moete zijn :p


mja, geel is ook zo groot ni, ma we hebbe toch wel een stuk of 6 studenten verenigingen en das toch wel feeste geblaze (en zuipe :p )



graspop zit der voor mij ni in dees jaar, ma pukkelpop wel, best wel goei name daar ook. k kan mss als pers gaan :)

ALLES is groter dan Vorselaar. Het meest 'uitdagende' da hier ooit gebeurd is, is dat ze een mariabeeldje hebben gevandaliseerd. De horror! :Smug:

Mja, maar voor die paar goei bands wil ik da geld niet geven aan Pukkelpop.
 
Stap ik net op de motor om in 2 uurtjes naar Dordrecht te cruisen voor morgenochtend werken op Keltfest, doet het kreng helemaal niks gvd!!!
Nu 3 1/2 uur in de trein zitten en om half 1 nog es op plaats van bestemming zijn terwijl ik morgen om 9 uur mot beginnen. Grrrrrrrrrrrrr!