booh! waar is je festivalspirit?
En daar komen nog wat kleinere dingen bij, volgend weekend Neurotic Deathfest, ehmm... Taake in juni, Zwarte Cross in juli, etc etcGa verder naar Metalcamp, Wacken en Party San, dus genoeg voor deze zomer
*voelt zich diep gekwetst*
mja, geel is ook zo groot ni, ma we hebbe toch wel een stuk of 6 studenten verenigingen en das toch wel feeste geblaze (en zuipe )Mooi zo'n studentenverenigingen met gewenste hoeveelheden alcohol... Hier is da de moeite ni, komt misschien ook wel door het feit dat er misschien maar 3 cafés zijn in heel dees dorp...
en zo zou het altijd moete zijn
mja, geel is ook zo groot ni, ma we hebbe toch wel een stuk of 6 studenten verenigingen en das toch wel feeste geblaze (en zuipe )
graspop zit der voor mij ni in dees jaar, ma pukkelpop wel, best wel goei name daar ook. k kan mss als pers gaan
ok das gewoon fout
WAAR EN WANNEER?!Evergrey
Nah, Obituary, Belphegor, Eluveitie, Epica, Evergrey, Exodus, Heidevolk, Moonspell, Napalm Death, Saxon, Monolith Deathcult... Als dat fout is ben ik een mongool.
valt me nog mee, maar wel kut voor je jaedit 4 en laatste edit: 4u 26min op de trein met 4 overstappen
ja volgens mij bestaat er nog een zwarte cross maar dan in duitsland ergens.ah, ik had wat anders in gedachten
valt me nog mee, maar wel kut voor je ja
ja volgens mij bestaat er nog een zwarte cross maar dan in duitsland ergens.