Dutch/Belgium Thread

Heavenscent said:
People don't speak proper Portuguese in Brasil.

at least you know that in Brasil we speak portuguese... bad, but we do!

right blondy?
 
metaru kurenai said:
jah ik begin het ook een beetje te missen....

en wat heb jij gedaan vandaag dan hatecrewchick?

eh niet veel, vandaag was de eerste echte schooldag weer begonnen na de toetsweek. Was kort dagje, vroeg vrij en verder beetje huiswerk gemaakt, UM gespamt en gemsnd , niet veel dus.
Jij dan?! En nog wilde plannen vant weekend?!:)
 
hatecrewchick said:
eh niet veel, vandaag was de eerste echte schooldag weer begonnen na de toetsweek. Was kort dagje, vroeg vrij en verder beetje huiswerk gemaakt, UM gespamt en gemsnd , niet veel dus.
Jij dan?! En nog wilde plannen vant weekend?!:)

ook niet veel, de enige les die ik zou hebben viel uit dus dat was weer een meevaller. Uitreksel van bevolkingsregister gehaald... ga nu eindelijk een keer beginnen met me rijlessen. En lekker wezen poolen (goed gespeld????) met een vriend van mij.
Wilde plannen voor het weekend... nope... vrijdagnacht werken van 8 tot 5 en zaterdag waarschijnlijk wel een paar biertjes drinken... eigenlijk hetzelfde als elk weekend :erk: . Jij wel wilde plannen??
 
Zorg iig dat je voor 2008 klaar bent metaru :loco: maar dat moet wel lukken lijkt me hehe, maar vanaf 2008 wordt het moeilijker ofzo heb ik gehoord, maakt mij verder niet uit want heb me rijbewijs ondertussen al bijna anderhalf jaar, en in 1 keer gehaald :D en betaald door mn ouders :D
 
metaru kurenai said:
ook niet veel, de enige les die ik zou hebben viel uit dus dat was weer een meevaller. Uitreksel van bevolkingsregister gehaald... ga nu eindelijk een keer beginnen met me rijlessen. En lekker wezen poolen (goed gespeld????) met een vriend van mij.
Wilde plannen voor het weekend... nope... vrijdagnacht werken van 8 tot 5 en zaterdag waarschijnlijk wel een paar biertjes drinken... eigenlijk hetzelfde als elk weekend :erk: . Jij wel wilde plannen??

oh das wel beter ja. Ik ga echt meteen beginnen met rijlessen, ik woon overal zo vet vandaan in dit rotgat! En ja goed gespeld voor zover ik weet:loco:Poolen is echt vet:D DIkke lol heb ik altijd daarmee.
Ik ga morgen naar de film: Fun with Dick and Jane:D
en zaterdag eerst ff langs een verjaardag en dan naar Green Lizard en Janez Detd in zwolle, hebk wel zin in:)
 
Roel said:
Zorg iig dat je voor 2008 klaar bent metaru :loco: maar dat moet wel lukken lijkt me hehe, maar vanaf 2008 wordt het moeilijker ofzo heb ik gehoord, maakt mij verder niet uit want heb me rijbewijs ondertussen al bijna anderhalf jaar, en in 1 keer gehaald :D en betaald door mn ouders :D

De planning is dat ik em over 2 maanden heb. Maar hou je op de hoogte. Mijn ouders zouden mijn rijlessen ook betalen maar ik was zo slim om te gaan roken.... nu dus zelf betalen... en jeeees wat is het duur :yell:

hatecrewchick said:
oh das wel beter ja. Ik ga echt meteen beginnen met rijlessen, ik woon overal zo vet vandaan in dit rotgat! En ja goed gespeld voor zover ik weet:loco:Poolen is echt vet:D DIkke lol heb ik altijd daarmee.
Ik ga morgen naar de film: Fun with Dick and Jane:D
en zaterdag eerst ff langs een verjaardag en dan naar Green Lizard en Janez Detd in zwolle, hebk wel zin in:)

Ik ben echt slecht in poolen. Ga steeds met een vriend van mij maar 9 van de 10 keer verlies ik gewoon heel erg.... maar het blijft leuk.
Klinkt gezellig. zwolle is alleen een beetje ver weg voor mij. Als ik me rijbwijs nou :erk: had gehad was het misschien nog een optie.
 
hatecrewchick said:
oh das wel beter ja. Ik ga echt meteen beginnen met rijlessen, ik woon overal zo vet vandaan in dit rotgat! En ja goed gespeld voor zover ik weet:loco:Poolen is echt vet:D DIkke lol heb ik altijd daarmee.
Ik ga morgen naar de film: Fun with Dick and Jane:D
en zaterdag eerst ff langs een verjaardag en dan naar Green Lizard en Janez Detd in zwolle, hebk wel zin in:)

daar gaat ik ook heeno_O :p tenminste.. als mn ouders niet weer moeilijk gaan doen over hoe ver het is:err:
 
Oh jammer metaru, nog een reden om maar gauw rijbewijs te halen, je kunt zo overal heen touren:p.
En amphetamine, tof dat je dr ook heen gaat:) had niet gedacht dat iemand van Um daar heen zou gaan! Maar tof hey!!