Dutch/Belgium Thread

hatecrewchick said:
Oh jammer metaru, nog een reden om maar gauw rijbewijs te halen, je kunt zo overal heen touren:p.
En amphetamine, tof dat je dr ook heen gaat:) had niet gedacht dat iemand van Um daar heen zou gaan! Maar tof hey!!

ja echt snel je rijbewijs halen! :)
ik had ook 3 maand gewacht voordat ik begon.. anders had ik m nu al kunnen hebben
maar ik mag 21 februari afrijden:)
 
Ik heb em ook in een paar maanden gehaald :) Ik ben eind juli jarig dus in de zomervakantie. Toen ik 18 werd bleef ik thuis en mn ouders op vakantie, de dag na mn verjaardag meteen begonnen met rijles, iets van 20 lessen (20 uur) in 2 weken, werd er echt HELEMAAL gestoord van op het eind :p Toen in de herfstvakantie (2004) examen gedaan.
 
ik ben er nu 2 maand mee bezig
maar ik les 4 uur in de week (meestal, nu iets minder omdat ik die tussentoets al heb gehad enzo)
ik hoop wel dat ik het in 1 keer haal, anders heb ik niet meer genoeg geld
 
Ha ik wou dat ik net zo slim was geweest als jullie (roel en ingrid)ik heb iets meer dan 5 jaar gewacht voordat ik ben begonnen. Maar nu moet ik er toch aan geloven. Eigenlijk wil ik me rijbewijs alleen maar zodat ik zelf naar wacken kan rijden want dat was vorig jaar echt slecht gegaan. En het is misschien wel makkelijk als ik een keer een korte dag op school heb.. dan hoef ik tenminste niet 4 uur in de trein te zitten. :yuk:
 
hahaha *goh wat klinkt dat herkenbaar*
ik moet ook naar wacken rijden, ik ga met iemand die een auto heeft enzo, maar die heeft geen zin om 7 uur te rijden, dus kan ik dan ook mooi rijden (als alles goed gaat tenminste)
maar het lijkt me sowieso erg makkelijk om m te hebben
 
7 uur rijden... jees waar ligt hasselt dan ergens in nederland... ik kom vlakbij amsterdam vandaan en als je geen files heb ben je er in 6 uur. Moet je wel afentoe lekker doortrappen op de duitse autobahn... maar daar kan/mag het.
 
Ik ga vanuit Schotland, aangezien we de week ervoor met de Drums & Pipe band de clan gaan bezoeken.
Vorig jaar zijn we met z'n drieën met de trein gegaan, is best te doen.
 
ok :)
ja een andere vriendin van me gaat ook met ons mee, maar die woont in Dordrecht (maar gaat wel met dezelfde auto)
verder zoeken we nog 1 iemand die met ons mee wil rijden, want we hebben nog een plekje over :p
maar die vinden we vast wel binnenkort

wel een leuk idee om daar met z'n allen te meeten ofzo :)
 
Het lijkt mij echt ontzettend naar om met je tentje en je troep op je rug door een trein te banjeren. Gelukkig heb ik totnogtoe altijd de mogelijkheid gehad om met de auto heen te gaan. Maar als je een lift nodig hebt. Ik heb nog een plaats over (tenminste als ik een auto kan regelen voor die tijd :p).