Dutch/Belgium Thread

het moet maar weer een beetje opgang komen hier dus dan ga ik maar weer een keer wat neerzetten hea:loco:
Ik heb het eigenlijk superdruk met huiswerk want ik moet voor morgen echt fucking veel inleveren en doen en maken enw eet ik veel wat nog meer, heb morgen zelfs ook nog een betoog, nou ik ga helemaal flippen. Heb nog maar weinig gedaan in de 2 uur dat ik al thuis ben. Maar ja dat krijg je als je achter de comp huiswerk ghaat maken want dan is toch altijd ff kijken van wie is er online? Of nog ff wat posten...ja dan schiet het natuurlijk niet op....ik wou eigenlijk weer dik verhaal op hangen maar dat gaat niet lukken want mn pols doet zeer *auw* dus ik kap er mee...ander keertje !:wave:
 
Succes dan maar :p betoog voor nederlands zeker? Ik moet ook leren maar ik denk dat ik het wel ken maar toch ook niet :loco: Volgende week wordt het helemaal naar, maar daarna wordt het relax met maar 2 dagen per week school :)
 
kheb niet zoveel leuks te vertellen opt moment.... kben ziek en das een beetje irritant... ga morgen met mn band oefenen, hoop dak dan weer een beetje beter-achtig ben

Ik heb mn Nederlands betoog vorig jaar over de Europese grondwet gedaan... ik wist er alleen niet echt veel over, maar kreeg wel een 8 :)
 
BloodyScalpel said:
dijk van der graaf akkerman , ik jaar der voort :worship:

those are all real dutch words


dillema mensen: ik kan niet kiezen:cry:!!!

Hellup!!!:loco: *die roze/paarsachtige heb ik int rood maar er is ook nog geel en blauw*
vettetunnels4jf.jpg


zeg eens eerlijk mensen!:D