Dutch/Belgium Thread

jahjah in het steegje... in amsterdam... die in utrecht blijkt een stuk kleiner te zijn maar daar ben ik nog nooit geweest...

ik ga norther trouwens live zien... ga naar no mercy in de 013... 17 april
 
Daar wou ik ook eerst heen! Maar nu was het weer minder zeker of norther komt, waarschijnlijk wel hoor :p Maar ik ga toch maar niet :p 30e vind ik wat teveel voor iets waaran ik de meeste bands toch niet ken.

Ik wou wel naar iets in dordrecht 14 april ofzo, maar dat gaat misschien ook niet door omdat een vriend van me en ik allebei geen auto kunnen lenen van onze ouders :p Daar komen 5 bands, 20e, one man army en hypocrisy komen daar en nog 3 bands maar weet niet precies welke.
 
Tsja :p Ik wil een auto, kan ik tenminste wel overal heen :p Misschien moet ik daar maar es voor gaan sparen ofzo.
 
vink tof dat je dat ff voor me fixed karin! Ik zal ff kijken hoe we dat doen met het geld...hebben we het nog wel over.Ik ga zo ff mijn goede nachtrust nemen voor mijn examen morgen...t stomme is ik ben bloednerveus:ill: slaat nergens op..maar goed..wish me luck!
 
ja ik vind de nederlandse taal leuk :)
wilde eerst misschien nog opleiding lerares nederlands doen, maar dat heb ik toch maar niet gedaan.
maar ik vind het ook niet moeilijk :)
ik vind dat als je in een land woont/bent geboren, je op z'n minst je eigen taal toch moet kunnen beheersen :p
 
I would learn dutch, but I'm arsing myself with another language at the moment :p

However, since I might end up living in holland, I certainly might have to learn it :loco:
 
:lol gooien met kokosnoten... well to find coconuts you have to go shopping... where is the nearest shoppingmarket = waar is de dichtsbijzijnde winkelcentrum

@judith... tuurlijk komt goed... als ik dat shirt heb en we zijn een keer beide vrij spreken we wel af...

@jan... jah als jij nou een auto regelt... ik bedoel je woont bijna om de hoek.. kan je mij ook wel naar huis brengen :p
 
Here's a brazilian computer:

1984dc.gif