Dutch/Belgium Thread

okay, maar mijn inspiratie staat uit na 12en dus ik bedenk morgen nog wel wat
 
tjah, das minder, maar ik word ook wel weer vroeg wakker gemaakt hoor ze beginnen om 9 uur sochtends het halve huis van de buurman af te breken, slaapt ook niet echt lekker als het klinkt alsof ze met een drilboor in je slaapkamer staan :p
 
yup, das waar, maar iig nog even an dan kan je weer ongestoord een hjtje doen in as:kickass:
 
nah, moet vrijdag weer heel hard met me hoofd schudden :p das niet lekker met een kater, maar een paar biertjes gaan dr wel in
 
metaru kurenai said:
fuck dat meen je niet.... ik zou ook heen gaan.... morgen maar ff met bobbie praten dan....

@WoaD... yeah we are going to take over the board.... but if you cooperate you can rule by our side :lol:


weet t niet zeker hoor maar ik weet dat er niet heel veel kaarten meer waren
 
Wings of a dream said:
You mean if I learn your language? which to me....it seems harder than Japanese!
it's not so hard to learn actually... alot of words sound simular to english the only hard part is the grammar... heej i'm dutch and even for me that's a problem... but aslong as they can understand what you mean... you can speak the crappiest dutch you want...


btw... most dutch people can speak english quite well so there's no problem for you to help us rule
 
Wings of a dream said:
You mean if I learn your language? which to me....it seems harder than Japanese!

it is :D

enm karin en mara...er is ook zoiets als msn!!:lol: niet dak het erg vind:loco:
welkom mara, ik ben degene die geen bier lust en dusmaar ijsthee drink:loco: