Dutch/Belgium Thread

heeft iemand hier ook tattoo's ofzo ? of iets van plan ? Ik zou zelf eerder een tattoo nemen dan een piercing denk ik.... al kan je een piercing makkelijk weer weghalen, maar ik vind een tattoo cooler als ik zelf iets zou nemen
 
@justin... ik heb ze nog niet.... weer hetzelfde afspraakje met me ouders... maar ik neem sterren op me voet en een tamoko op me rug verder speel ik met nog een paar kleine dingetjes maar dat weet ik nog niet.... zosnel ik het huis uit ben staan iig de sterren op me voet.... :p
 
@ ingrid: ik zelf raad plastic achtige aan die heb ik zelf ook gebruikt bij het strechten maar ik heb ze alleen niet van die site omdat ik ze toen al had, ik had er een van een vriendin gehad.

En algemeen: wie wil mij examen woensdag maken:D?
 
@justin... wil je die van mij dan ook doen???? is alleen maar een omgeving in maya maken en texturen..... gelieve voor morgenochtend 10 uur af... :Smug:

@Wings... yeah wel there are 2 or 3 people who are from belgium but it's still the same language
 
CKV suckt :p Ik heb daar geen examen in gehad volgens mij, in de 4e of 5e afgesloten. Kregen we van die vragen van romeinse zuilen en dat soort troep :loco: Maar dat kna noit moeilijk zijn toch? :p
 
@Lithium europese school??? wat houd dat in?

middelbare school ben ik al heel lang van weg.... uhm 7 jaar eerst een mbo opleiding gevolgd nu bezig met een hbo.... hou ervan de langzame weg te nemen denk ik:loco: