Dutch/Belgium Thread

Roel said:
ja ok maar bolletjes zijn rond :loco: ... bolletjeslikken gone bad als je die kan zien :lol:
daarom.... een beetje strak shirt aan en op naar de duane :lol:
omg dat zou ik best wel eens willen zien.... en misschien kan ik een vriend wel zover krijgen om het te doen samen met de piercer :loco:
 
eey judith gave foto's
mijn voornemen was om stretchers te kopen zodra ik weer geld had, en vandaag is m'n salaris gestort, dus ik ga ze kopen :D
alleen ik wil ze niet zo groot als jij hebt :p
maar ik vind ze wel heel cool ! :D
 
moet best te doen zijn hoor in je buik, gewoon beetje tussen je darmen door... zolang je geen organen of zenuwen door hakt ofzo moet het wel lukken... als het niet al te groot is... 3 cm ofzo

kan dr zelfs een lens in doen, dan kan iemand je buik als verrekijker gebruiken :D

hmm... of blaaspijp ?
 
@ thorns on my grave... this is the dutch thread not the now playing but thank you for sharing ;)

@justin... blaaspijp, verrekijker???? waarom niet 1 van doorzichtig plastic kan je nog interactief mee doen aan de biologieles op de middelbare scholen :D.... maar uhm het lijkt me niet echt gezond
 
@ingrid ok dan!!!:loco:....*enikraadjehetnietaan4mmin2dagentedoenwantdatdoetbestwelpijnmaariseigenlijkookbestdommaarjadatkrijgjealsongeduldigbenthea*:D
@ amphetamine: het valt best mee met de pijn, soms is het wat moeilijk bij het strechten om het te door te krijgen maar verder....
@ justin....:zombie: :zombie: :zombie: :zombie: