Dutch/Belgium Thread

@jan... normaal niet maar het zou kunnen... de standaard piercings die je krijgt als je em net zet zijn vaak chirugisch staal dus die gaan niet af.

@judith... klinkt als veel... ook veel in je gezicht daar moet je een beetje mee oppassen... ik vind het persoonlijk vaak heel hard en grof worden dan... maarja jou gezicht jou keuze...

tepelpiercing... ikke niet... mijn ex liet em zetten en ik was erbij... grote gozer kan echt wel tegen pijn en die ging zowat van z'n stokkie af... en dan heb ik iets gevoeligere tepels dan hij.... *zucht* nuh ik geen tepelpiercing
 
Tsja tepelpiercings zullen vast klote zijn voor degene die ze laat zetten :p

Had trouwens wel een vet berichtje gelezen in de krant, jij misschien ook wel karin want jij zal ook wel een trouwe spits/metro lezer zijn :loco:
Er was een bodybuilder en die wou borstspierimplantaten laten inbrengen, maar die chirurg had die gast cup c borstimplantaten gegeven :loco: Chirurg had gene vergunning enzo en zit nu voor 7,5 jaar in de bak.
 
metaru kurenai said:
@judith... klinkt als veel... ook veel in je gezicht daar moet je een beetje mee oppassen... ik vind het persoonlijk vaak heel hard en grof worden dan... maarja jou gezicht jou keuze...

tepelpiercing... ikke niet... mijn ex liet em zetten en ik was erbij... grote gozer kan echt wel tegen pijn en die ging zowat van z'n stokkie af... en dan heb ik iets gevoeligere tepels dan hij.... *zucht* nuh ik geen tepelpiercing

mijn vriend liet er ook een zetten en die was er heel bang voor dat het pijn zou doen maar was zo verbaasd omdat het juist geen pijn deed:loco:
 
metaru kurenai said:
Niet dronken... wat denk je wel niet van me... het is doordeweeks hoor... dronken word ik alleen in het weekend... als ik al dronken word :kickass:

Geen wilde plannen... moet veel werken. Vrijdagavond, zaterdagavond (vanwege het vieren van me verjaardag... jah ik werk zodat ik al het bier kan betalen :loco: ) en zondagmiddag. Ik kom ook net terug van me werk... moeie voeten.



We zijn niet alleen Jan... ook Ingrid lust bier en voor zover ik heb begrepen drinkt zo ook nog wel regelmatig... kan het mis hebben...

En niet zeuren ik zit als ik naar school moet 4 uur perdag in de trein... ik heb een discman met mp3 functie erop... die zijn iets steviger en gaan bij mij een stuk langer mee... ik heb deze :mp3 speler

En volgens mij heb ik zojuist een hele lange post gemaakt :lol: :loco:

wel regelmatig.. alleen niet veel :loco:

anyway.. ik ben weer terug voor 3 avonden ofzo:)

danm wat hebben jullie lange verhalen gepost.. ik heb ze niet gelezen hoor:loco:
 
@jan ik heb em gelezen gister inderdaad... moest heel hard lachen vonden de mensen met een ochtendhumeur niet leuk:lol:

@judith.. misschien is het bij de een meer gevoelig dan bij de andere... maar bij mij geen tepelpiercings hoor... misschien we van de onderhuidse dingen dat lijkt me wel gaaf..

@ingrid... leuk dat je er weer ff ben. slecht dat je het niet allemaal gelezen heb.. zijn namelijk wel leuke dingen om te lezen en de rest van de posts gaan erover. straks op wacken.... dan ga je bier drinken... water hebben ze niet op het festivalterein alleen spa rood:erk:
 
hatecrewchick said:
wel lezen ingrid, kun je nog wat van op steken!:loco:
en tja karin tepelpiercing moet ik nog maar eens zien of ik die doe:loco:
nouja als je iemand nodig heb die je handje moet vasthouden... geen probleem hoor.... ik kan tegen bloed en naalden.... en ik blijf rustig nomatterwhat :loco:
 
hatecrewchick said:
wel lezen ingrid, kun je nog wat van op steken!:loco:
en tja karin tepelpiercing moet ik nog maar eens zien of ik die doe:loco:

dat schijnt behoorlijk pijn te doen, een tepelpiercing.

ik kan m'n neuspiercing pas eind augustus laten schieten, want ze hebben het liever niet op m'n werk. :cry:
 
minder, op mijn werk mag ik gelukkig mn neus en wenkbrauwpiercing inhouden, is wel chill

en karin bedankt: ik laat het je wel weten als ik ermee doorga:loco:
 
@ingrid... NIET SCHIETEN!!!! piercen de kans is zoveel kleiner dat er wat mee gebeurd als je het laat piercen dan als je het laat schieten... is misschien goedkoper maar als er wat gebeurd ben je zuur... en een juwelier doet er niets aan en een goeie piercer zorgt voor na zorg.

@judith... is goed hoor....
 
ik heb mijn piercing ook laten schieten, ging prima maar ik denk dat ook vaak afhangt van wat voor huid je hebt, heb je een gevoeligere huid dan is piercen beter ja...
 
met schieten maak je alles kapot (weefsel, huid) en kan het minder goed genezen, eerder kans op rare vergroeingen + gigantisch onhygienisch, want iedereen wordt met hetzelfde apparaat geschoten.

edit: helemaal met kraakbeen is het af te raden.. echt mensen, voor piercings ergens anders dan je oorlel ga naar n piercer.
 
ik heb neus en oorbel bovenin beiden laten schieten zijn prima gegaan, heb ze beiden al iets van 4 jaar zonder een enkel probleem, maar ok...piercer is vaak ook wel beter, dat wel.
 
oh ja ofcourse kan het goed gaan.. maar de kans dat t mis gaat is gewoon zo groot. en zoals k zei.. vooral met kraakbeen gaat genezen echt moeizaam en zorgt vaak voor veel littenweefsel. maar feit dat zon pistool niet gesteriliseerd kan worden is toch al een best goor idee.. vind je niet? zo loop je nou snel besmettingen op.. :ill: moet wel toegeven dat ik ook jaren terug een knopje in mn boven oor heb laten schieten.. maarja, wist ik veel. ik was jong en had er de ballen verstand van. voor mij was het normaal, toen je klein was kon je bij de juwelier immers oorbellen krijgen hehe. en het had netzo geod mis kunnen gaan.. hoeveel mensen hebben met schieten een "bloemkool oor" gekregen.. moet er niet aan denken iel.
 
heeeey mensen,

Ik ben dr weer. Zat een week in Tjechie gitaar te spelen en bier te zuipen :) wie gaan dr allemaal naar de meeting 15 Juni ? Ik waarschijnlijk wel :)

Als ik nog iets heb gemist in dit thread hoor ik het wel, heb alleen deze laatste page gelezen over piercings enzo :p
 
jeej justin Welcome back:D en je hebt veel gemist hoor:loco: maar niet veel nuttigs denk ik, alleen het piercing gedeelte was wel nuttig misschien:p

En mensen MISSCHIEN dubbel feestje 15 juni, aangezien ik dan te horen krijg of ik geslaagd ben of niet...ik ben nu al nerveus en heb nog niet eens 1 examen gehad, mn eerste is volgende week woensdag 29ste, please duim voor me!!!!:hotjump:
 
succes jewdie !! :) komt vast wel goed... zelfs ik heb al mn examens gehaald, dus lukt het jou ook vast wel.. nou nog ff kijken hoe je een cirkeldiagram maakt op de computer :p
 
hatecrewchick said:
jeej justin Welcome back:D en je hebt veel gemist hoor:loco: maar niet veel nuttigs denk ik, alleen het piercing gedeelte was wel nuttig misschien:p

En mensen MISSCHIEN dubbel feestje 15 juni, aangezien ik dan te horen krijg of ik geslaagd ben of niet...ik ben nu al nerveus en heb nog niet eens 1 examen gehad, mn eerste is volgende week woensdag 29ste, please duim voor me!!!!:hotjump:

:OMG: ik heb mn examens pas begin mei..:zombie: nja niet dat ik dr wel zin in heb.. moet komende vrijdag 3 PO's inleveren (allemaal nog lang niet klaar:S), ohja en mn leesdossier en die week dr op tentamenweek:erk: maargoed ik zal verder niet klagen:rolleyes: