Dutch/Belgium Thread

hatecrewchick said:
ja ok das waar, heb jij weer gelijk in...maar wat als ik geeen vriend had...dan ben ik dus doelloos...en geen alcohol:loco: dus tja...saai leven!
je wou zeggen dat je met alcohol een stuk minder saai leven hebt??? uhm nouja waarschijnlijk vergeet je gewoon eerder dat je leven saai is :OMG:
 
alcohol is vies :p. Mijn eerste toevoeging in dit board! Nee, ik hou niet van drank. Het is echt ranzig... Ik lust alleen een beetje malibu met heel veel cola. Dat is nog wel lekker. Maar het meeste vind ik gewoon veel te veel zo'n vies nasmaakje hebben. Dus mij boeit het niet als ik het weekend door moet brengen zonder bier of andere drank. Geef mij maar chocolade, mijn verslaving :p.

Verder ben ik erg normaal *kuch*.
 
metaru kurenai said:
haai... welkom in het nederlands/belgisch gedeelte van dit Forum....
Vertel wat over jezelf.... en probeer ons absoluut niet te serieus te nemen :Smug: :kickass:

I cant speak your language but I think I know some worlds...
serieus=serious
nemen=to know
 
Orelinde said:
alcohol is vies :p. Mijn eerste toevoeging in dit board! Nee, ik hou niet van drank. Het is echt ranzig... Ik lust alleen een beetje malibu met heel veel cola. Dat is nog wel lekker. Maar het meeste vind ik gewoon veel te veel zo'n vies nasmaakje hebben. Dus mij boeit het niet als ik het weekend door moet brengen zonder bier of andere drank. Geef mij maar chocolade, mijn verslaving :p.

Verder ben ik erg normaal *kuch*.
in dat geval jij ook welkom op dit board... en omdat je geen alcohol lust betekend niet dat je niet normaal ben.... ik dronk tot 4 jaar geleden ook geen alcohol.... vond het ook niet lekker...

hmm chocolade.... je zit hier goed... vraag maar aan Judith (hatecrewchick) en Ingrid :lol: :lol:
 
metaru kurenai said:
... Eens kijken wat voor spannends Deadly allemaal heeft gedaan

Zo speciaal was t eiglijk niet :Smug:
De vriend voor wie ik kwam was wel supergoed :headbang: :kickass:
En daarna kwamen er nog zo'n 3 groepe... ze ware punk-8ig. Niet extreem slecht, ook niet extreem goed, n beeke bier gedronke en wat met punkers gepraat. Een heel knappe bassist gezien (de vriend heeft z'n nummer) die ik hopelijk nog wat meer ga zien. :p
 
metaru kurenai said:
in dat geval jij ook welkom op dit board... en omdat je geen alcohol lust betekend niet dat je niet normaal ben.... ik dronk tot 4 jaar geleden ook geen alcohol.... vond het ook niet lekker...

hmm chocolade.... je zit hier goed... vraag maar aan Judith (hatecrewchick) en Ingrid :lol: :lol:

Judith Is a hungarian name...:guh: And Im hungarian too.
I havent met her bfore...
 
Deadly said:
Zo speciaal was t eiglijk niet :Smug:
De vriend voor wie ik kwam was wel supergoed :headbang: :kickass:
En daarna kwamen er nog zo'n 3 groepe... ze ware punk-8ig. Niet extreem slecht, ook niet extreem goed, n beeke bier gedronke en wat met punkers gepraat. Een heel knappe bassist gezien (de vriend heeft z'n nummer) die ik hopelijk nog wat meer ga zien. :p
you go girl!!!!!
 
metaru kurenai said:
in dat geval jij ook welkom op dit board... en omdat je geen alcohol lust betekend niet dat je niet normaal ben.... ik dronk tot 4 jaar geleden ook geen alcohol.... vond het ook niet lekker...

hmm chocolade.... je zit hier goed... vraag maar aan Judith (hatecrewchick) en Ingrid :lol: :lol:

Ik bedoelde ook niet dat ik niet normaal was door geen alcohol... maar omdat ik gewoon niet normaal ben in het algemeen :p. Maar niemand is normaal... misschien 1 persoon op de wereld is normaal. Voor de rest is iedereen anders, dus kunnen ze niet normaal zijn. Wow, wat een theorie. Ik hou maar op, twordt me weer te ingewikkeld
 
@ majden: Hi I'm judith:wavel: it's a common dutch name too:D
@ orelinde: wie zegt dat ze hier mag blijven? Daar ben jij nog te nieuw voor:loco: *grapje* En metare kurenai heeft gelijk, hier zijn een aantal chocola addicts:loco:
@ karin: lekker dronken geworden alcholist:D???

Maar ik ben weer terug van een fucking saaie dag op school!*gaap* Zijn hier nog mensen die wat beleefd hebben?Ikke niet !:hotjump:
En nog mensen met wilde plannen voor het weekend?!
Ik heb zaterdag familiedag *jippie:err:* word weer wat met al die christelijke mensen:loco:
 
School is idd saai en druk. En mijn klas doet weer lekker irritant, stelletje egotrippers:puke:
Maar nog maar 149 daagjes en dan hoef ik ze nooooit meer te zien (lang leven afstuderen :headbang: )

Ik heb wel een nieuwe MP3-speler gekocht: een Phillips, 4GB, zwart

euhm... deze dus:
HDD1420_00_webImageFullSize.jpg
 
Hm christentuig :loco: veel succes dan zaterdag judith :p

Tsja vandaag.. 6 uur bed uit om trein van 7 uur te hebben.. en was kwart over 7 weer thuis.. heel fijn allemaal, maar heb wel een 8 voor een deel van project waar ik mee bezig was :loco:

Ik begin me steeds meer ernstig in de minderheid te voelen :p In 2 opzichten, ten eerste groeit de vrouwenpopulatie hier nog ernstig :p en ten tweede lijken karin en ik hier een van de weinigen nlers hier die nog af en toe wat drinken :p

@saartje: geinig dingetje, zelf heb ik de tegenhanger van de ipod, ene ding van medion en dat is ene duits a-merk ofzo :p Zit ook zo'n draaisysteem als ipod op maar werkt niet echt briljant vind ik, maar meestal druk ik alleen op play :) Dat ding helpt me wel redelijk de dag door want ik zit elke dag meer dan 2 uur in de trein :loco: