Dutch/Belgium Thread

Haha :loco:

Uhm ik dat mn haar iets van 8 cm is, heb het altijd omhoog staan en dan is het kut als het lang wordt. Maar het gaat vooral om haar aan de zijkant, dat wordt lang en dan moet je het achter je oor proppen enzo :loco: Maar ik laat het niet groeien in ieder geval.
 
ingrid said:
@Amphetamine, nog gefeliciteerd,
valt me mee dat ik na 3 dagen maar 2 pagina's hoef bij te lezen.. haha
ben nu weer een paar dagen thuis, en daarna weer 5 dagen weg ofzo :p

Wat ben je allemaal aan het doen dan??? Ik bedoel normaal ben je hier toch ook regelmatig te vinden....

En het is inderdaad een schande dat na 3 dagen afwezigheid er maar 2 paginas gelezen moeten worden... kom mensen een beetje sletten in dit topic!!!! :loco:
 
ik heb werk!
en dat is in een andere plaats dan waar ik woon.
en mijn opa en oma wonen daar, dus blijf ik steeds bij hun slapen. en zij hebben geen internet.
en volgende week moet ik van dinsdag tot vrijdag werken, dus ga ik er maandagavond al heen. en ben pas vrijdagavond weer terug. en zaterdag ben ik ook de hele dag weg..
druk leventje in 1 keer ;)
 
hehe dankje wel.. ik ben er ontroerd van:cry:
haha anyway.. ik ben niet volledig verdwenen hoor.. in het weekend ben ik meestal wel thuis..
en m'n oom en tante hebben ook internet, en die wonen 1 straat achter m'n opa en oma. dus misschien kan ik daar nog es achter internet:)
 
ok dan is het goed.... want we moeten niet straks op 15 juni jou zien aan komen en dan zeggen wie is dat eigenlijk>???? ow wacht ingrid jah ik weet wel iets... die was er ook heel ff bij op UM
 
heb vrijdag voor t eerst After Forever gezien :loco: waren hier in Zwolle en ik kon mooi gratis.
hehe stond mooi vooraan omdat ik als 1 van de eersten naar binnen kon.
binnen heb ik nog rustig m'n jas opgehangen.. met kelly (merchandise meisje) en met sylvia (ken ik, werkt in hedon) gepraat en ben toen pas naar podium gelopen en NOG vooraan he! hehe
anyway, het was erg gezellig, na de tijd bleven 2 vrienden van me bij mij pitten.
helaas was ik wel de bob, dus heb ik geleefd op water en sinas
 
Ok WHAT THE FUCK!!!!!11111111
FF mn frustraties kwijt!!!
In Flames: Uitverkocht!!! What the fuck is dat nou voor shit!
HOly shit ik ben boos, aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
 
JAAHAAAAAAAAAA~!!!Ik ben er weer~!!! Rustig maar!!!
Ik was ff een weekendje weg!!Bijna elk weekend ben ik er niet hoor!!!
Maar ik heb ook niet veel beleefd, ben naar Köln geweest dat was wel kicken! grote stad, cd's gekoopt enzo:loco: en zaterdag uitgeweest en zondag bij moeder en uiteten geweest:D ik heb een tof weekend gehad:D
Wie nog meer!!???


@ingrid: hoe was AF? Ik zou er eerst ook heen gaan maar toen kreeg ik te horen dak naar köln moest voor examen...
 
Hm had het opgezocht en is over 2 weken ofzo. Dan verwacht ik ook niet meer dat er kaartjes voor zijn :p

Mijn wekkend was weer lekker boring :p Weekend begon donderdagmiddag al :D Verjaardag gehad van ene viend dus dat was wel lachen maar verder niks.. zaterdag gewerkt, functioneringsgesprek en moest een test maken. Moest 80% halen, ik had 71% :loco: Mwa verder wacht ik nog op een cd die ik 5 weken geleden had besteld en verwacht nog wat cds die ik eind februari had besteld. Hier in het centrum ga ik geen poging doen om een goede cdwinkel te zoeken en ben te lui om naar amsterdam te gaan ook al kom ik daar elke dag langs :) Dus dan maar bestellen en dan komen ze het brengen :p

Maar wat voor duister examen had je dan judith dat je naar keulen moest? Ik neem in ieder geval aan keulen als in deutschland Köln?