Dutch/Belgium Thread

naja ik denk dat wij gewoon tr00'er zijn dan de rest aangezien wij de enige echte spamhoeren zijn hier *no offense:loco:*
het moet allemaal weer van ons afhangen hea...wat is het leven toch zwaar.

Tja wat te vertellen...eehmm...ik word geteisterd door een anonieme beller en eehm morgen krijg ik mn beoordeling eindelijk van Profielwerkstuk en eehm morgen is het internationale vrouwendag:D
 
nouja aan mijn postcount te zien ben ik niet echt tr00... vooral niet aangezien ik al in 2004 aangemeld ben. Ach aangemeld... hoop sh*t mee gemaakt en weer terug gekomen. Volgens mij heb ik toendertijd niet eens wat gepost.

kinky zo'n anonieme beller.... hijgt ie ook??? zal me finger crossed houden voor je profielwerkstuk.... zal wel goed zijn toch??

Internationale vrouwendag.... wedde dat gaat tegen me gebruikt worden in een klas met alleen maar mannen.
 
niet tegen je laten gebruiken maar GEBRUIK VAN MAKEN!:loco: laat je verwennen:lol:

Neej heb hem nog niet horen hijgen, en zo kinky vind ik het niet, vind het eerder IRRITANT!!!
En ja uiteraard ga ik uit van een Goed:loco: zo goed ben ik wel:D
en ach boeiend je postcount, kun je wel aan werken net als ik :loco: gewoon ziek veel posten en allemaal dingen die nergens op slaan, hoe denk ik je anders dat ik aan mijne ben gekomen in een paar maand:loco:
 
alsnog gefeliciteerd.... Gelukkig lust ik geen taart.... aangebakken taart van een dag oud jug!!!!!

@judith.... zal eens kijken of ik wat aan me postcount kan gaan doen de aankomende weken :p