Dutch/Belgium Thread

Roel said:
Anonieme bellers zijn heel fijn ja... vooral als ze om 3 uur s'nachts bellen

Sorry dat was ik.... just kidding... Idd heel fijn.... Ik heb een tijdje een persoonlijke hijger gehad. Na een paar keer kon ik er eigenlijk alleen nog maar om lachen.... heb na me lachbui (wat mijn hijger eigenlijk al niet meer zo leuk vond) gevraagd of ik misschien moest mee hijgen want ik moest weg dus had haast... ben daarna nooit meer door hem gebeld ..... vreemd:lol:
 
metaru kurenai said:
Sorry dat was ik.... just kidding... Idd heel fijn.... Ik heb een tijdje een persoonlijke hijger gehad. Na een paar keer kon ik er eigenlijk alleen nog maar om lachen.... heb na me lachbui (wat mijn hijger eigenlijk al niet meer zo leuk vond) gevraagd of ik misschien moest mee hijgen want ik moest weg dus had haast... ben daarna nooit meer door hem gebeld ..... vreemd:lol:
heb k ook last van gehad:guh: maargoed toen heb k m een keer verrot gescholden en sindsdien hebben we vrede gesloten:loco:
 
Nou mensen ik heb mn beoordeling hoor: Een Voldoende, ja het is ok maar het is neit wat ik wou!:loco: uiteraard wou ik een U van uitmuntend...:bah::loco:
 
Roel said:
Mooi toch verder :loco:
Ik vind tegenwoordig een 6 allang best :p

Nou Jan een beetje vooruit strevend mag ook wel hoor....

En ik heb makkelijk praten want mijn opleiding heeft geen cijfers alleen of je het haalt (voldoende) of moet herkansen (onvoldoende)
 
Hmm ik doe nu universiteit en de algemene instelling is om met de minst mogelijke inspanning toch alles te halen :p
Sommige vakken haal ik hoog en die dienen als compensatie voor andere vakken in hetzelfde blok. Bijvoorbeeld: Visual basic had ik een 9,5 ofzo :loco:, zit in wiskunde blok, voor een ander wiskunde vak had ik 6,4 en nu kan ik voor andere 2 wiskunde vakken 5,3 halen, gemiddeld 6 voor blok. :p
 
aaah universiteit heeft zelfde instelling als HBO blijkbaar.... mooi hoef ik hierna niet meer verder....
Helaas heb ik niet de mogelijkheid om compensatie punten te halen... geen cijfers... ik moet gewoon elk vak een voldoende hebben ander haal je de 50 punten niet en dan moet je zelf ook nog eens in je eigen tijd 10 punten halen... arg.
 
Ja straks :loco: (bier dus..postjump)
Eerst ff naar de kapper, haar is alweer wat lang voor mijn doen en dan naar een vriend van me... morgen vrij dus dan wel paar biertjes :)