Dutch/Belgium Thread

Deadly said:
das wellicht door mij, ik trek het gemiddelde geheel naar benede... ;)

Je bent nog niet de jongste die ik heb gezien... volgens mij was die 15. Maar op 1 of 2 na zijn ze ook niet ouder dan 20..... Ik denk dat ik maar een rolator aanschaf als ik naar Utrecht ga.... al dat jonge grut... :loco:
 
eten aj das wel leuk!! En karin boeiend dat je 24 word!!! Kun je nog wel lol hebben of niet!?!?!!?Ik ken zat mensen van 25 die net zown lol maken als ik dus als jij dat ook gewoon doet:loco::lol:
 
hatecrewchick said:
eten aj das wel leuk!! En karin boeiend dat je 24 word!!! Kun je nog wel lol hebben of niet!?!?!!?Ik ken zat mensen van 25 die net zown lol maken als ik dus als jij dat ook gewoon doet:loco::lol:

Uiteraard... ik zit nu gewoon in me pre-24 dipje ofzo... En lol maken.... dat is absoluut niet moelijk voor mij.
 
ik begin stiekum al een beetje een:Spam: muts te worden... en dat wou ik in eerste instantie niet... ach shit happens.

@ ingrid: ben blij dat je een leuke baan hebt gevonden. Ga je eigenlijk nog een vervolgopleiding doen?
 
Hmm, morgen stemmen voor gemeenteraadsverkiezingen, ik weet in ieder geval waar ik niet op ga stemmen en dat isssss



De partij voor de ijsbaan. Alleen als je die naam hoort kan je ze al niet meer serieus nemen. Hun punten? IJsbaan! Had ik een overzichtje met meningen over algemene zaken staat er dit onder het kopje banen&werkgelegenheid bij hun: Er is maar 1 baan die er toe doet, en dat is de ijsbaan! Hoe kansloos :lol: Las net een stukje in de krant. Zeggen ze het volgende: Hoe het met werkgelegenheid zit? De ijsbaan kan al gauw zo'n 500 banen opleveren. Seniorenwoningen? Die plaatsen we gewoon onder de ijsbaan.
Ik erger me op dit moment echt aan dit soort mensen, niet serieus te nemen :Spin:
 
metaru kurenai said:
@ ingrid: ben blij dat je een leuke baan hebt gevonden. Ga je eigenlijk nog een vervolgopleiding doen?

jazeker!
ik wil volgend jaar geschiedenis gaan studeren aan de universiteit in Utrecht
de hele dag achter de kassa zitten zou ik nooooit m'n hele leven vol kunnen houden.
ik heb uitdaging nodig.
het is wel leuk werken, maar wel donders saai, haha
maar ach ja, t is maar voor een half jaartje, en ik ben al lang blij dat ik iets heb gevonden! :)
EN ik ben een week vrij zodat ik naar Wacken kan.
wat wil je nog meer:headbang:
 
metaru kurenai said:
Je bent nog niet de jongste die ik heb gezien... volgens mij was die 15. Maar op 1 of 2 na zijn ze ook niet ouder dan 20..... Ik denk dat ik maar een rolator aanschaf als ik naar Utrecht ga.... al dat jonge grut... :loco:


naaaahhh 14 :Smug: :lol:
 
Jaaaah, ik hoorde het net van Juudje. Ik ben dr dan ook wel bij denk ik :)
Ik ben volgens mij toch wel bijna elke dag of elke dag op UM, maar toch zijn jullie elke keer dak kijk weer een paar pagina's verder :p