Dutch/Belgium Thread

voor mij donderdag het liefst ivm ov en vrijdag vrij, alleen het liefst geen vrijdag ivm werk zaterdag

Maar wie gaan er nu tot nu toe?
- Judith
- Karin
- Ingrid
- Patrick
- Ik

?
 
mag je ook mensen meenemen?? :p (die met je meegaan naar wacken bijvoorbeeld, en die ook dit forum lezen, alleen er geen lid van zijn :p)

en zoals ik al zei: we zouden naar de stairway kunnen gaan, of de florin ofzo of de irish pub..
t zijn maar ideetjes :)
 
Jah uhm dat wou ik dus ook vragen... ik heb gister met me semi aangeschoten hoofd aan een van mijn beste vrienden gevraagd of ie zin had om mee te gaan.
Hij had er wel zin in.... hij leest alleen dit forum niet maar gaat wel voor de 4de keer op rij naar Wacken
Ik moet eerlijk zijn dat ik eigenlijk verder nooit in utrecht ben wezen drinken *schaamt zich diep* Dus stairway sounds good enough for me.
En wat dacht iedereen van 15 juni. Is een donderdag??? Of zijn er andere suggesties?
 
metaru kurenai said:
Deadly?? Hoewel vanuit belgie??? dan is utrecht niet meer het midden

Midden in de examens... ik moet passen :yuk: Misschien zie ik iem op graspop, ik zal een grote sticker op m'n kont kleve waar 'Deadly' opstaat, ok?
 
Jah trein ik heb geen idee... ook iets van 6uur ofzo... maar dan kan je ook lekker maffen enzo

@Ingrid... wij(jij judith en ik) gaan zeker komen, Roel/Jan moet ook komen. En verder iedereen die zin heeft!!!!!
 
metaru kurenai said:
Amphetamine (esmee toch???) kom jij ook???

Saar kom jij ook naar onze meet ondanks dat je niet naar wacken gaat?

Deadly?? Hoewel vanuit belgie??? dan is utrecht niet meer het midden
help.. hoe weet jij mijn naam?!:p ghehe nja moet nog ff zien.. heb dan al wel vakantie dacht ik dus kan opzich wel:)