Dutch/Belgium Thread

Ik kan in principe altijd behalve 27maart-7april en 19 juni - 7 juli ofzo. Ook nog ff kijken of we avond/middag doen en wat voor dag, als we op vrijdagavond doen moet ik wel ff vrij vragen waarschijnlijk en daarnaast natuurlijk waar want judith woont natuurlijk weer in een uithoek :D:D vanaf hier gezien ;)
 
hatecrewchick said:
ergens wat centraal is en makkelijkst bereikbaar voor jan en alleman *wij dus* ik weeet niet of er ook een jan is :loco: *sorry verveling slaat toe*
dan dopen we roel gewoon tijdelijk tot jan... kan makkelijk:loco:

Utrecht... ligt redelijk centraal...???
 
Roel said:
Ik kan in principe altijd behalve 27maart-7april en 19 juni - 7 juli ofzo. Ook nog ff kijken of we avond/middag doen en wat voor dag, als we op vrijdagavond doen moet ik wel ff vrij vragen waarschijnlijk en daarnaast natuurlijk waar want judith woont natuurlijk weer in een uithoek :D:D vanaf hier gezien ;)

vrijdagavond komt voor mij ook niet goed uit. en tussen die data van roel moet toch wel wat te passen zijn?
 
Ik heb altijd al jan willen heten :p

Utrecht vind k best, spreken we gewoon rdelijk vroeg af zodat iedereen wel wee rnormala thuis kan komen.. heb 1 keer gehad dat ik in utrecht was en naar huis ging maar dat er geen treinen meer vanaf amsterdam naar zaandam reden, das best lastig :p
 
Mja voor 19 juni moet te doen zijn denk ik :) Maar als vrijdag jou ook niet goed uitkomt heb ik het liefst wel doordeweeks (i love OV-kaart :p) maar wel begrijpelijk als jullie liever op zaterdag willen.
 
Roel said:
Ik heb altijd al jan willen heten :p

Utrecht vind k best, spreken we gewoon rdelijk vroeg af zodat iedereen wel wee rnormala thuis kan komen.. heb 1 keer gehad dat ik in utrecht was en naar huis ging maar dat er geen treinen meer vanaf amsterdam naar zaandam reden, das best lastig :p

ik ken een aantal mensen in utrecht dus mocht het gebeuren kan ik waarschijnlijk wel slaapplaatsen regelen.

En dan bent u hierbij voor de UM Dutch Wacken Meet gedoopt tot Jan
 
Ok
Punt 1: Roel is vanaf nu Jan
Punt 2: Utrecht it is
Punt 3: Op tijd ivm trein tijden voor alle uithoek uitschot
Punt 4: ik ga naar bed spreek jullie gauw weer!

Toedels!:wave:
 
Ik ga nog ff voetbal afkijken en dan ook maar naar bed, net gehoord dat er nog wat aan het eindverslag gedaan moet worden van project, en dan is het klaar morgen :D Dan vanaf volgende week 2 dagen extra vrij :)
 
jow, ik ga ook naar wacken,
kaartjes zijn al besteld
lijkt me gezellig om een keer met jullie allemaal wat te gaan drinken :)
en ik vind het best als het bij hatecrewchick (of moet ik judith zeggen) is, want dat is lekker dichtbij :)
 
" Yeah like there're 5 people in Holland and Belgium, they had to join in a same thread 2 differentes languages "

"yeah... I know like 5 that they had to talk in the same topic threat, in 2 different languages" :p
 
ingrid said:
jow, ik ga ook naar wacken,
kaartjes zijn al besteld
lijkt me gezellig om een keer met jullie allemaal wat te gaan drinken :)
en ik vind het best als het bij hatecrewchick (of moet ik judith zeggen) is, want dat is lekker dichtbij :)
Gezellig, maar we gaan niet met z'n alle naar Judith. Weetje dan hoe lang de rijstijd voor mij en Roel/Jan is??? Dus gaan we met z'n alle naar Utrecht.


Deadly said:
niemand naar Graspop toevallig?? Wie komt allemaal naar Wacken (buiten COB tuurlijk)
http://www.wacken.com/nl/woa2006/main-bands/billing-2006/
 
Deadly said:
niemand naar Graspop toevallig?? Wie komt allemaal naar Wacken (buiten COB tuurlijk)

ik ga naar Graspop:headbang:

Wacken gaat niet lukken, maar goed dat doe ik dan in 2007 wel :headbang:

@Alexis Eugenesken Araujo: :err: Dutch from Belgium or Dutch from the Netherlands is (almost) the same. It's like British ppl and American ppl; they understand eachother 2