Dutch/Belgium Thread

heet in this sentence means what you name is like in:
Ik heet judith = My name is Judith
Jij heet Leandro= Your name is leandro

and sure honey you're hot;)
 
het blijft leuk als ze nederlands proberen te leren of typen of spreken zoals de engelsen op mijn werk. Ze zijn zelfs zover dat ik niet meer engels tegen ze mag praten, maar die koppen als ze absoluut geen idee hebben waar je het over hebt. En het klinkt zo schattig... laat een engelse maar eens dankjewel of alsjeblieft zeggen.... dan smelt ik hoor.

Maar wanneer krijg je cijfer te weten dan judith?

en over het sneeuwen... moest naar school vandaag voor een hele vervelende saaie geluidsles... en de sneeuw heeft me gewoon gevolgd... van beverwijk, via amsterdam naar hilversum en terug uiteraard.
 
ik ben echt dol op sneeuw het is hier in dedemsvaart gewoon echt helemaal wit! echt super tof
en karin ik denk dat ik morgen maar ff ga vragen wat ik heb:) ik zal het hier laten weten hoor;):p
 
Sneeuw is ok.. maar alleen als ik niet hoef te fietsen/reizen/werken :loco: want dan is het alleen maar irritant, doe mij maar beetje warmte :p
 
Yup :p

Morgen maar weer een keer kijken of mn fiets in delft er nog staat :loco: Maandag kon ik em niet vinden na een kwartier zoeken en gister en vandaag sneeuwde het dus ga ik niet zoeken :p zal wel gejat zijn dan :( maargoed heb hier nog wel een paar fietsen staan
 
Tsja, die fijne derrie, dan ga je ook anders lopen als het vet glad is en krijg je spierpijn :loco:

Maar judith je komt net uit de sneeuw, niet genoeg gehad? :p sneeuw en bergen zijn wel ok maar sneeuw en vlakte niet, net als sneeuw en wegen :p
 
Roel said:
Tsja, die fijne derrie, dan ga je ook anders lopen als het vet glad is en krijg je spierpijn :loco:

Maar judith je komt net uit de sneeuw, niet genoeg gehad? :p sneeuw en bergen zijn wel ok maar sneeuw en vlakte niet, net als sneeuw en wegen :p

jij snapt waar ik het over heb.... SPIERPIJN!!!!!!
 
Haha ja, het harde leven van s'ochtends 5 minuten naar het station lopen over gladde bruggetjes enzo :p