Dutch/Belgium Thread

Draznog said:
hallamichen ook de furhen lichten moi shizten en riechtenwallahalls zig-egnostic.

is dit een combinatie van frans duits en nederlands ofzo??? ikke niet begrijp he.

arg frustaties ik werk met een groepje van totaal 3 man samen en ik ben dus de enige die aanwezig is. Lekker weer. 1 is carnaval(???) aan het vieren en de andere is ziek. Zit ik dan... jippie had beter thuis in me bed kunnen blijven liggen.
 
huh, s'avonds? :loco:
Ik heb na deze week een te relax programma op school :p dinsdag en vrijdag vrij :) toch maar een extra hobby zoeken ofzo :loco:
 
hatecrewchick said:
ik heb vanavond profielwerstukpresentatie....wish me luck!:loco:

veel geluk en niet te veel stress:headbang:

Ik heb nu vakantie, k zou wel wat voor school moeten doen maar de zin is nogal ver te zoeken *fluit*
 
Mooi zo :)

Ik hoefde geen presentatie te doen :p Ik deed N&T en 1 iemand anders deed het ook en we deden samen profielwerkstuk en toen zeiden die leraren van.. mwa laat maar zitten die presentatie :p

Met de studie die ik nu doe, en later, zal ik ook regelmatig dingen moeten presenteren mar dat vind ik minder erg dan die middelbare school zooi waar het odnerwerp je eigenlijk niet zoveel interesseert :)
 
gelukkig is ie goed gegaan judith. Wou je nog succes wensen gister maar ik had geen tijd meer. En nou maar hopen op een goed cijfer.

@roel... haha ik heb een nog beter rooster ik hoef namelijk alleen op dinsdag en donderdag naar school en dan heb ik donderdag ook nog maar 1 les ook nog:Spin:
 
ik heb het nog niet trug maar ik ga natuurlijk uit van een goed :loco::lol: we zullen zien
en iedereen nog bedankt voor het geluk wensen
en is het bij jullie ook zow geweldig weer?!?!?Dik pak sneeuw straks jo!! vet kikke:D
 
Tsja,
Vanmorgen lag er een laagje sneeuw, toen ik thuis kwam was het gesmolten en nu heeft het weer gesneeuwd. Denk neit dat het hier een dik pak zal worden

Extragratis wazige foto :loco:
dsc000617ln.jpg