Dutch/Belgium Thread

5min lopen valt mee.... 15min naar beverwijk station waarvan de helft over van kinderkoppies... die worden bij 1 mm ijs al spekglad en vanaf Hilversum station weer 15 min maar dan het hele stuk..... auwwwie:loco:
 
Mja sneeuw is opzich wel ok maar niet als je naar school/werk meot. Vandaag weer bijv. Er was stroomstoring bij dordrecht en treinen reden dus ook niet, ook weer fijn 3 kwartier in de kou op dat kloteperron gestaan in den haag :(
 
Sneeuw is echt fijn maar het was niet goed genoeg (toch hier niet) om sneeuwballen te maken. (bah, weer niks:yuk: )

En morgen gaat ie al weer smelten :(:yell:

Het is wel lachen dat als er 1 vlok sneeuw valt, dat dan het halve land op z'n kop staat:loco:
 
Saartje said:
Het is wel lachen dat als er 1 vlok sneeuw valt, dat dan het halve land op z'n kop staat:loco:

daar ben ik het nou echt met je eens!!! Toen met die sneeuwbuien in december of november ofzo weet niet eens meer toen stonden meteen allee kranten ermee vol!! Dikke flippen dit land:loco:!
 
Karin *metaru* en ik hebben net afgesproken dat alle hollandse wacken gangers maar een keer van te voren met elkaar wat moeten gaan drinken ! Een biertje ofzo en ik dan ice tea:D wie stemt voor?!
 
hatecrewchick said:
Roel ga jij ook naar wacken?! WIE GAAN HIER NOG MEER NAAR WACKEN?!

Wil opzich wel, maar het valt een beetje klote want... jaja ik heb stage in een deel van mn zomervakantie :erk: Zal hopelijk niet tot augustus duren maargoed, daarnaast weet ik niet of er nog andere bekenden gaan ofzo dus ik zie nog wel.

@karin
Als het goed is kom ik niet in hilversum ;) Ik heb wel een keer gehad dat ik vanaf sloterdijk de verkeerde trein had. Toen luisterde ik muziek en hoorde er iets door heen met enkhuizen en spoor 3. Dus ik naar spoor 3, zag het bord niet goed want was te ver maar i kdacht, wat stopt er niet op zaandam wat wel op enkhuizen stopt? Het antwoord, de sneltrein naar enkhuizen. :loco: Heel fijn, half uur naar hoorn, was ik in hoorn, half uur wachten op de trein, en dan weer half uur terug... wat een fijne dag was dat :p
 
ergens wat centraal is en makkelijkst bereikbaar voor jan en alleman *wij dus* ik weeet niet of er ook een jan is :loco: *sorry verveling slaat toe*