Dutch/Belgium Thread

Amphetamine said:
help.. hoe weet jij mijn naam?!:p ghehe nja moet nog ff zien.. heb dan al wel vakantie dacht ik dus kan opzich wel:)

Ha daar heb ik zo mijn methodes voor..... (heb gekeken bij emailadres :p)

Roel/Jan en Esmee gaan dus ook mee, we houden een minuut stilte voor Deadly... gaat helemaal goed komen.

ik wil echt de 25ste... motohead, in flames, helloween, Arch Enemy, Ensferum..... ik ga mooi volgende week vrij vragen....
 
wow graspop zit er idd wel heeeeeel goed uit. Mötörhead als headliner op zondag!!!!
 
baantje zoeken. Avondbabysit is aan te raden. Tv-kijken en er nog voor betaald worden ook :D
 
kut, dan zit ik midden in mijn eindexamens :(

Nou ja en Utrecht is ook niet meteen bij de deur :(
 
Roel said:
15 juni waarschijnlijk, ergens s'avonds maar niet te laat waarschijnlijk en in utrecht

hmmm je moet oppassen met 's avonds.... als het een beetje gezellig is heb je al snel je laatste trein gemist. Maar ja het zou natuurlijk kunnen zijn dat we elkaar absoluut niets te vertellen hebben en dat we allemaal na een half uur weer in de trein terug zitten (ga er niet vanuit dat dat gebeurt aangezien we al 30+ paginas vol hebben)
Als iedereen toch vrij is die gaat komen.... kunnen we misschien wel eind van de middag afspreken en ook wat met z'n alle eten???
 
dat vind ik een geweldig idee!!:D
(eind van de middag + eten)
aangezien vervoer naar huis voor mij meestal nogal bagger is, en ik niet zo laat weg kan. en samen eten is natuurlijk super gezellig! :)
 
Mja das waar dat sommigen niet zo'n goede verbinding hebben met de trein enzo :p We kunnen dan wel wat gaan eten ja en daarna nog ff wat drinken en dan proberen niet de laatste trein te nemen :p
 
Goh... zat eens te kijken bij alle profielen en ik geloof ik dat ik een beetje een van de oudste ben hiero... de gemiddelde leeftijd ligt op 19 :err: ik word over iets van 2 weken 24:erk: :cry: ik voel me ineens heel oud.....