Dutch/Belgium Thread

@jan natuurlijk deutschland:p wij gingen naar de dom en naar 2 musea en over de onderwerpen van die musea krijgen wij ook wat op ons examen dat al 29 maart is :cry: vandaarrrrr
 
Roel said:
Tsja, iemand nog wilde weekend verhalen om weer leven in het thread te brengen? :loco:
wilde weekend verhalen neej.... werken, werken en bier drinken... vrijdagavond gewerkt... op het drukste moment stond ik ineens alleen... uhm foutje in de organisatie... wel leuke bandjes. zaterdag verjaardag van een vriendin en daarna nog lekker ff wat biertjes gedronken in de kroeg en gistermiddag gewerkt en daar nog maar ff blijven hangen... het probleem is nu alleen dat ik het hele weekend niets aan school werk heb gedaan dus dat mag ik vandaag allemaal doen :erk:
 
ok jij wint.... ik ga gewoon naar de kroeg... ik kwam er namelijk achter dat ik het hele weekend zonder bier moet.... moet namelijk vrijdagavond, zaterdagavond en zondagmiddag werken.... dus dat word niet drinken... arg:ill: :cry:
misschien vanaaf dan maar alvast inhalen voor het weekend :headbang:
 
ach zo erg kan het toch niet zijn zonder bier int weekend?! Ik doe het elk weekend:D

*word het al flauw?!?!*:hotjump:

Ik heb ook niet echt iets wilds te vertellen.....saai leven...
 
heej jij hebt tegenwoordig een lover... jij hebt een doel in het leven... ik ben doelloos dus bier:kickass: snappie???

en neej het is niet erg een weekend zonder bier maar wel een beetje jammer... ojeej volgens mij begin ik al als een alcoholist te klinken :kickass:
 
ja ok das waar, heb jij weer gelijk in...maar wat als ik geeen vriend had...dan ben ik dus doelloos...en geen alcohol:loco: dus tja...saai leven!
 
yeeeeeeeaaahhh het was gezellig gisteravond... een vriend van mij was jarig.... en aangezien hij zijn verjaardag niet viert had ik ook geen kadootje maar hij is helemaal gek op Koninck bier dus toen ik binnen kwam gezorgd dat ie een biertje kreeg van mij.... en iedere keer als ik voor hem een biertje bestelde kreeg ik van hem een biertje... jah zo werkt een verjaardags kadootje natuurlijk niet:Smug:
Om 12 uur gezongen voor mijn collega want die is vandaag jarig.... had al me spullen al weer bij elkaar gezocht omdat ik naar huis wou... krijg ik weer bier..... en neej judith ik ben geen alcoholist maar de mensen om mij heen willen wel graag dat ik het word :loco:
Dus dat was zo'n beetje me spannende avond... Eens kijken wat voor spannends Deadly allemaal heeft gedaan