Dutch/Belgium Thread

hatecrewchick said:
@ karin: lekker dronken geworden alcholist:D???

En nog mensen met wilde plannen voor het weekend?!
Ik heb zaterdag familiedag *jippie:err:* word weer wat met al die christelijke mensen:loco:
Niet dronken... wat denk je wel niet van me... het is doordeweeks hoor... dronken word ik alleen in het weekend... als ik al dronken word :kickass:

Geen wilde plannen... moet veel werken. Vrijdagavond, zaterdagavond (vanwege het vieren van me verjaardag... jah ik werk zodat ik al het bier kan betalen :loco: ) en zondagmiddag. Ik kom ook net terug van me werk... moeie voeten.

Roel said:
Tsja vandaag.. 6 uur bed uit om trein van 7 uur te hebben.. en was kwart over 7 weer thuis.. heel fijn allemaal, maar heb wel een 8 voor een deel van project waar ik mee bezig was :loco:

Ik begin me steeds meer ernstig in de minderheid te voelen :p In 2 opzichten, ten eerste groeit de vrouwenpopulatie hier nog ernstig :p en ten tweede lijken karin en ik hier een van de weinigen nlers hier die nog af en toe wat drinken :p

@saartje: geinig dingetje, zelf heb ik de tegenhanger van de ipod, ene ding van medion en dat is ene duits a-merk ofzo :p Zit ook zo'n draaisysteem als ipod op maar werkt niet echt briljant vind ik, maar meestal druk ik alleen op play :) Dat ding helpt me wel redelijk de dag door want ik zit elke dag meer dan 2 uur in de trein :loco:

We zijn niet alleen Jan... ook Ingrid lust bier en voor zover ik heb begrepen drinkt zo ook nog wel regelmatig... kan het mis hebben...

En niet zeuren ik zit als ik naar school moet 4 uur perdag in de trein... ik heb een discman met mp3 functie erop... die zijn iets steviger en gaan bij mij een stuk langer mee... ik heb deze :mp3 speler

En volgens mij heb ik zojuist een hele lange post gemaakt :lol: :loco:
 
@jan en judith.... ik best lange posts maken... het enige probleem is dat ik na ongeveer 5 zinnen geen idee meer heb over wat ik moet schrijven en dus maar een hoop onzin op schrijf... en laat dat nou eens iets zijn waar ik heel erg goed in ben. Gewoon een slap ouwehoer verhaal maken. Heb een keer aan een vriendin belooft een lang meeltje te sturen toen ze net op stage in engeland zat. Dat is een meeltje van ongeveer 5 a4tjes geworden met om de ongeveer 10 zinnen iets nuttigs... daarmee heb ik haar gedwongen om het hele meeltje te lezen... anders zou ze de dingen die ze wou weten niet gelezen hebben. :lol:
was leuk om te doen maar dat hele ding typen... arg... moeie vingers en ik kan nog wel blind typen :loco:
 
EN WEL LEZEN KARIN!! SPECIAAL VOOR JOU:loco:

naja als je net zoveel wilt typen dan zul je daar toch langer je best voor moeten doen:loco: Ik heb mezelf blind typen aangeleerd omdat ik gewoon ontiegenlijk veel tijd achter de computer doorbreng.Vroeger als ik me verveelde ging ik songteksten over typen, zo heb i'k dan ook voornamelijk mijn typkunst:loco: mee opgebouwd en nu kan ik dan toch best redelijk snel typen:loco: En het gaat echt helemaal nergens heen met dit stukje maar ja ik wil toch ff kunnen bewijzen dat ik ook behoorlijk wat kan typen, maar zovaak typ ik ook niet van die lange stukken omdat dat hier meestal gewoon echt niet nodig is, met een aantal woorden heb je het eigenlijk al wel gezegd hoor en om nou zown ontzettend lang verhaal te typen is dan misschien ook een beetje overdreven. Ik heb het geloof ik maar één keer gedaan, toen ging het over gabbers geloof ik, iets van meningsuiting ofzo of dat mensen hier gepest werden omdat ze "metal"zijn, vaag gedoe in ieder geval en daar had ik toen ook op gereageerd met een behoorlijk lange post. En eigenlijk moet ik maar een keer stoppen want ik moet verder met het samenvatten van een of andere vage tekst over atomen en moleculen ofzo, echt dikke bagger maar ja als ik dat niet afmaak krijg ik ruzie met mn partner in crime, die is nogal gauw op dr tenen getrapt als iets niet gedaan is. Maar ja dit is natuurlijk veel leuker om te doen dus stel ik het elke keer uit:D moet ik eigenlijk niet doen maar ok, ik vind best dat dit moet kunnen! Ik was nog geen 10 minuten bezig of ik doe alweer wat anders, hoezo slecht concentratievermogen:D *kijkt trots*:loco: Oh en nog wat grappigs om toch maar ff door te lullen: ik had vandaag zown buitenlandse jongen geinterviewd voor de schoolkrant*ja daar zit ik bij* Hij is een uitwisselings student en echt super toffe kerel, heeft vet veel piercings *jaloers* hij heeft 2 in zn tong, snakebite, septum *ofzo ik noem het een stierenring:grin* en hij heeft er ook 1 in zn nek, echt net zo sexy jo al die piercings!! En als ik dat zo zie dan denk ik echt : IK WIL OOK MEER!:yell: maar ja ben nog maar baby 17 en sta dus nog onder vaderliefs hoede:)err: ) niet cool maar vooruit. HIj vind dat het te ver gaat*wenbrauw, neus, 2 tunnels en 6 oorbellen* wat vinden jullie? Zal ik er nog een nemen of denken van jullie: nee das teveel?! IK neem er dan misschien nog wel een als ik 18 ben ofzo *3 maand:hotjump: als we gaan meeten vieren we dan ook nog ffties mn verjaardag ok:D* (en nee ik trakteer niet, ik ben arme scholier met laag inkomen:loco: ) maar ik denk dat ik maar eens ga kappen en verder ga met waar ik eigenlijk mee verder moet.
Latur :wave:
 
Speciaal voor Judith een mooi antwoord terug

Piercings... ohjah veel en nu als het effe kan. Helaas heb ik een afspraak met mijn ouders (me moeder, me vader is er redelijk makkelijk in) dat ik voor dat ik het huis uitga geen piercings neem. De enige piercing die ik het is een ringetje boven in me oor en 4 onderin... verder niets... Ik heb het staafje voor een tongpiercing nog liggen... is me kerstkadootje van me ex geweest een paar jaar terug... helaas hij zit nog in verpakking... verder wil ik zeker nog een eskimo (is hetzelfde als een labret.. onder je lip alleen zit een eskimo door je lip heen) en nog een paar oorbellen. Ja en als je het over piercings heb dan moet je het natuurlijk ook over tattoos hebben.... daar geld helaas dezelfde afspraak voor... niet voordat ik het huis uit ben. Maar daar weet ik al wat ik wil.... een ta moko op me rug, een ta moko is van de maori uit nieuw zeeland zoek maar op. en sterretjes... op me voet van groot naar klein van de tenen naar me enkel. verder heb ik ook nog een tekening van een draak in het negatief die wil ik ook heel graag alleen weet ik nog niet waar ik die zou willen laten zetten. Tot nog toe zijn mijn keuzes wat betreft tattoos makkelijk te bedekken voor toekomstige werkgevers....
Maar we hadden het in eerste instantie over piercings... een vriendin van mij had er 3 in d'r nek maar die gingen steeds ontsteken dus die heeft ze er uiteindelijk uitgehaald. nu heeft ze iets nieuws ze heeft tussen haar borsten een implantaat van een sterretje laten zetten.... ziet er zo gaaf uit... helemaal aangezien ze op ieder been vlak onder d'r billen een ster heeft getattoeerd in het wit... errug mooi... wil mijn sterretjes ook wit eigenlijk... maar ja dat zie ik tegen die tijd wel.
O je had me avatar in messenger toch gezien... die draak staat op de rug van een vriend van mij... de vleugels zijn ondertussen wel ingekleurd maar er zit nog geen staart aan. ik mag de rest gaan ontwerpen.... dus daar zit ik nu heel hard over na te denken...en dan mag ik ook meteen zijn zeides en z'n bovenbenen ontwerpen... hoe gaaf :D verder moet ik ook nog een keltisheknoop ofiets dergelijks voor de kuit van een andere vriend verzinnen, een adelaar met z'n vleugels gespreid, een tribal doortrekken van de ene schouder naar de andere schouder, een omgekeerd kruis met doodshoofd en voor me zelf ontwerpen uiteraard... misschien ga ik na mijn opleiding wel in de leer om tattoos te zetten... lijkt me echt heel erg gaaf... :headbang:
meer heb ik eigenlijk ook niet te melden... toch is het bovenstaand allemaal redelijk nuttig of iig leuk om te vertellen.
Nog een feitje... ben net terug van de tandarts... niet blij mee... verdoving was niet goed ofzo. Ik moest 2 vullingen vervangen en 1 gaatje laten vullen en hij is bezig bij die laatste kies uitboren en het doet me toch ineens pijn... begon zowat te janken en dat doe ik niet zo snel van de pijn. zo ik kon em wel neer slaan... maar aangezien ik niet terug wou heb ik het maar laten afmaken zonder verdoving... auw... is ie eindelijk klaar want dan lijkt het ineens allemaal veel langer te duren zegt ie jah die laatste kan wel wachten tot bij de controle maar dan moet je wel meteen een afspraak maken van een half uur.... jeez moet ik z'n nieuwe huis betalen ofzo... en ik snap het niet... ik gebruik tandenstokers, ik poets 2 keer per dag mijn tanden en nog vallen de vullingen er vanzelf uit en heb ik gaatjes.... ik snap het echt niet... misschien tijd voor een kunstgebit :lol:
Nou ik ga het hierbij laten want ik val zowat om van de trek.... een kijken of ik wat naar binnen kan sabbelen aangezien de andere verdoving nog wel werkt... (hangend mondhoekje :Smug: )
oja voor ik het vergeet... ik wil alleen je verjaardag vieren als je naar die van mij komt... aanstaande zaterdag in de Asgard in Beverijk... ik ben de barvrouw :D... krijg je icetea :headbang: nouja hierbij ga ik het echt laten... straks komt er nog een limiet op te lange posts...
byebye:wave:
 
als het kon zou ik graag komen ja maar zo makkelijk*en goedkoop* kom ik niet in beverwijk en ten tweede ikk heb ja dan een familiedag met al dat christelijk tuig:loco: ik zou niet liever dan naar jou verjaardag gaan maar dat gaat dus helaas niet lukken! Ik maak het wel goed bij de meeting, trakteer ik jou wel eentje;)
En verder tis idd een tof verhaal, vond het gewoon leuk om te lezen. En ja ik denk dak ook maar piercings erbij neem alsk uit huis ben...we zien wel:p
En tja,....tandartsen zijn kut!!
Ik ga ook eten, tjoow en eet smakelijk jij!
 
@judith... welke piercings wil je nog meer dan?? zoveel opties zoveel keuzes :lol:

@deadly... eten jullie pas om half 9??? ik dacht dat wij laat waren maar jullie winnen het...wij eten namelijk pas tussen 7 en half 8 behalve als er iemand weg moet
 
@metaru kurenai: ja... wij hebbe niet echt een uur. Wij eten als we honger hebben. En sinds ik hier zit met superlekkere koekjes *kwijlt* zal dat nog effe dure.
 
Damn die posts :loco:

Tsja tandartsen.. ik was er paar weken geleden nog en toen zeiden ze dat ik misschien een beginnend gaatje had maar dat wisten ze niet :p. Volgende keer maar foto's. Ik heb 1x eerder een beginnend gaatje gehad dat valt dus nog wel mee. Ze moesten toen wel wat doen, stukkie wegboren ofzo maar toen vroegen ze ook of ik verdoving wou... maar nee dank u :p Als ik ergens een hekel ana heb zijn het naalden :loco: Maar het viel allemaal wel mee. Tsja en piercings/tattoos.. dat laat ik maar aan anderen over. Wou vroeger wel tattoo maar ben blij dat ik dat niet gedaan heb :p
 
:loco: soms traag van begrip :p

Ik was afgelopen zomer naar schotland met een paar vrienden, maar toen moesten we door die metaaldetectors op schiphol. Ik en een ander er doorheen, maar een andere vriend van me die liep er doorheen en ding ging piepen. Hij dus riem af, nog een keer.. piep. Schoenen moesten uit... piep. Wij vet lachen maar toen hielpen we hem maar, want zn discman zat nog in zn broek :p Maar piercings zijn niet detectorgevoelig toch dacht ik?