EN WEL LEZEN KARIN!! SPECIAAL VOOR JOU
naja als je net zoveel wilt typen dan zul je daar toch langer je best voor moeten doen

Ik heb mezelf blind typen aangeleerd omdat ik gewoon ontiegenlijk veel tijd achter de computer doorbreng.Vroeger als ik me verveelde ging ik songteksten over typen, zo heb i'k dan ook voornamelijk mijn typkunst

mee opgebouwd en nu kan ik dan toch best redelijk snel typen

En het gaat echt helemaal nergens heen met dit stukje maar ja ik wil toch ff kunnen bewijzen dat ik ook behoorlijk wat kan typen, maar zovaak typ ik ook niet van die lange stukken omdat dat hier meestal gewoon echt niet nodig is, met een aantal woorden heb je het eigenlijk al wel gezegd hoor en om nou zown ontzettend lang verhaal te typen is dan misschien ook een beetje overdreven. Ik heb het geloof ik maar één keer gedaan, toen ging het over gabbers geloof ik, iets van meningsuiting ofzo of dat mensen hier gepest werden omdat ze "metal"zijn, vaag gedoe in ieder geval en daar had ik toen ook op gereageerd met een behoorlijk lange post. En eigenlijk moet ik maar een keer stoppen want ik moet verder met het samenvatten van een of andere vage tekst over atomen en moleculen ofzo, echt dikke bagger maar ja als ik dat niet afmaak krijg ik ruzie met mn partner in crime, die is nogal gauw op dr tenen getrapt als iets niet gedaan is. Maar ja dit is natuurlijk veel leuker om te doen dus stel ik het elke keer uit

moet ik eigenlijk niet doen maar ok, ik vind best dat dit moet kunnen! Ik was nog geen 10 minuten bezig of ik doe alweer wat anders, hoezo slecht concentratievermogen

*kijkt trots*

Oh en nog wat grappigs om toch maar ff door te lullen: ik had vandaag zown buitenlandse jongen geinterviewd voor de schoolkrant*ja daar zit ik bij* Hij is een uitwisselings student en echt super toffe kerel, heeft vet veel piercings *jaloers* hij heeft 2 in zn tong, snakebite, septum *ofzo ik noem het een stierenring:grin* en hij heeft er ook 1 in zn nek, echt net zo sexy jo al die piercings!! En als ik dat zo zie dan denk ik echt : IK WIL OOK MEER!

maar ja ben nog maar baby 17 en sta dus nog onder vaderliefs hoede

err: ) niet cool maar vooruit. HIj vind dat het te ver gaat*wenbrauw, neus, 2 tunnels en 6 oorbellen* wat vinden jullie? Zal ik er nog een nemen of denken van jullie: nee das teveel?! IK neem er dan misschien nog wel een als ik 18 ben ofzo *3 maand:hotjump: als we gaan meeten vieren we dan ook nog ffties mn verjaardag ok

* (en nee ik trakteer niet, ik ben arme scholier met laag inkomen

) maar ik denk dat ik maar eens ga kappen en verder ga met waar ik eigenlijk mee verder moet.
Latur