Dutch/Belgium Thread

Damn nu al examens :loco: Valt wel mee hoor opzich, ze gaan in ieder geval neit overal zo diep op in als tijdens lessen, maar dat lag misschien ook aan mn profiel (N&T)

Er is een klein beetje hoop bij gekomen dat ik wel naar wacken kan. Een vriend van me wil ook dus heb ik een medeslachtoffer gevonden om met het openbaar vervoer te gaan aangezien ik geen eigen auto heb :p En ten tweede: Ik moet ongeveer 4 weken stage lopen en vanaf de dag na mn laatste tentamen tot de dinsdag voor wacken is 3 weken en 3 dagen ofzo :loco: Ik moet nog ff kijken hoe ik dat ga doen, misschien dat ik iets kan regelen dat ik paar dagen eerder stage kan doen maargoed, dat meot k nog uitzoeken.
 
Amphetamine said:
:OMG: ik heb mn examens pas begin mei..:zombie: nja niet dat ik dr wel zin in heb.. moet komende vrijdag 3 PO's inleveren (allemaal nog lang niet klaar:S), ohja en mn leesdossier en die week dr op tentamenweek:erk: maargoed ik zal verder niet klagen:rolleyes:

ik heb de 29ste CKV examen*Culturele Kunstzinnige Vorming, voor degene die niet weten wat CKV is* En daarna is de rest ook pas in mei, aankomende 2 weken ook veel PO's ja en daarna heb ik mn 2e examen 19 mei pas weer. En Over 2 weken heb ik ook een toetsweek dus amphetamine ;)
Justinschut said:
succes jewdie !! :) komt vast wel goed... zelfs ik heb al mn examens gehaald, dus lukt het jou ook vast wel.. nou nog ff kijken hoe je een cirkeldiagram maakt op de computer :p

is lekker al gelukt dankzij een computernerdieachtige vriend:loco:
 
Ja hoor, met mij ist wel best :) ff lekker een weekje gitaar gespeeld en bier gezopen in Tjechie :)

Nog gefeliciteerd trouwens, hoe oud ben je geworden ? Of hoor je dat niet te vragen aan een dame :p
 
Justinschut said:
Ja hoor, met mij ist wel best :) ff lekker een weekje gitaar gespeeld en bier gezopen in Tjechie :)

Nog gefeliciteerd trouwens, hoe oud ben je geworden ? Of hoor je dat niet te vragen aan een dame :p

heb jij ff mazzel dat ik me 9 van de 10 keer niet als een dame gedraag (alleen als het mij uitkomt... hoezo geemancipeerd :p) ik ben vandaag 24 geworden oud he...:kickass:
 
valt wel mee, ik wordt bijna 20... maarja, leeftijd boeit niet echt. Als je maar dingen doet die je leuk vind, en dan ga je uiteindelijk dood en kan je nix meer, maar zolang je nog leeft maakt het niet zo veel uit
 
mkay, vroeg het me alleen af... volgens mij ben je de enige die de plaatsnaam dr ook bij heeft staan en ik had er nog nooit van gehoord.

En waar speelt In Flames ? Dat heb ik ff gemist geloof ik :(
 
Justinschut said:
mkay, vroeg het me alleen af... volgens mij ben je de enige die de plaatsnaam dr ook bij heeft staan en ik had er nog nooit van gehoord.

En waar speelt In Flames ? Dat heb ik ff gemist geloof ik :(
Effenaar in eindhoven :D

Het was echt heel gaaf... we hebben ff met de zanger en gitaarist gesproken... heb handtekeningen op shirt en foto's .... hele relaxede gasten... was super... goeie show:headbang:
 
ok dan, ik zou eerst ook gaan maar kon het financieel ff niet aan en toen was het ineens uitverkocht. EN karin wel posten die foto's!!!!:loco:

maar ik heb ook iets leuks voor mezelf:loco: heb namelijk nieuwe tunnels:D
 
hatecrewchick said:
ok dan, ik zou eerst ook gaan maar kon het financieel ff niet aan en toen was het ineens uitverkocht. EN karin wel posten die foto's!!!!:loco:

maar ik heb ook iets leuks voor mezelf:loco: heb namelijk nieuwe tunnels:D
nieuwe tunnels... zien... of zijn ze gewoon zilver of heb je leuke dopjes met printjes :D

de foto's.... zal eens kijken wat ik kan doen :D
 
neej karin ze zijn rood:D:loco: en ik heb 10 mm

kutfoto maar goed...

tunnels0019kp.jpg