Dutch/Belgium Thread

Pfff ben naar de klote maar het was wel vet :kickass:

Eerst scar symmetry, was niet heel bijzonder. Toen one man army dat was wel goed :p en amorphis daar achteraan. Speelden allemaal een half uur ofzo gok ik. Daarna soilwork die wat langer speelde en daarna hypocrisy :worship: . Hypocrisy speelde ook wat langer dan de andere bands :) hoog gehalte aydy shirts viel me op en wat ellebogenwerk om de bolle pitmensen terug te duwen maar het was een gunstige avond. Die zaal was ook wel mooi, niet al te groot en goede indeling, alleen kan je zonder auto dordrecht niet uitkomen na twaalfen volgens mij :p Nu nog 6 uur slaap pakken en dan aan de arbeid :erk:
 
ojah dan vergeet ik het weer bijna:
Pasen02.jpg
 
karin niet mij vergeten hea bij no mercy :D anders krijg je klapjes!!:lol:!!

En om het maar even eens te zijn met jan, weet je zeker dat er nu geen gaten zitten in de pooltafel?!?!?!:D
Ik heb vrijdag weer gepoold maar heb nu 2 keer verloren van mn vriendin omdat ik op het laatst toch weer de zwarte in het verkeerde gat stootte:Smug: goed bezig. En idd jan dat is wel heel knap dat hij dat in 1x voor elkaar krijgt. Kijk ik ben geen held in pool maar dat krijg ik dan niet voor elkaar:loco:
Ik moet helaas morgen werken:( echt niet cool maar goed je moet wat...maar ik ga nu ff paasbrunchen menschen!!:wave:
 
hatecrewchick said:
karin niet mij vergeten hea bij no mercy :D anders krijg je klapjes!!:lol:!!

En om het maar even eens te zijn met jan, weet je zeker dat er nu geen gaten zitten in de pooltafel?!?!?!:D
Ik heb vrijdag weer gepoold maar heb nu 2 keer verloren van mn vriendin omdat ik op het laatst toch weer de zwarte in het verkeerde gat stootte:Smug: goed bezig. En idd jan dat is wel heel knap dat hij dat in 1x voor elkaar krijgt. Kijk ik ben geen held in pool maar dat krijg ik dan niet voor elkaar:loco:
Ik moet helaas morgen werken:( echt niet cool maar goed je moet wat...maar ik ga nu ff paasbrunchen menschen!!:wave:
als jij doorgaat over gaten in pooltafels... (die dingen heten pockets... just so you know) dan ga ik jou heel hard vergeten bij no mercy....:kickass:
 
neeeeeej!!! ik bedoel de pockets niet.*ik ben achterlijk maar zo achterlijk...*
Dat jij doordat je werd afgeleid door die 'prachtige' jongen dat je geen gaten in het...tja.. *hoe noem je dat?:loco* veld*?* hebt gemaakt:D

En pleeeeeeeaaaaaaaaaasssssssssssseeeee!! vergeet me nie!!!ghet was maar een fopje!
 
jeeees waar heb je last van.... typen is best moeilijk he.... het veld zoals jij het zo leuk noemt is het laken... en ik vergeet je heus niet maar als het shirt voor wacken niets is heb ik er een shirt van norther bij :lol: :Spin:

-edit- en jah die mooie jongen.... *zwijmel* is nog steeds mooi maar is op dit moment helaas niet beschikbaar genoeg :( jah beetje raar om het zo neer te zetten.... leg het nog wel een keer uit