Dutch/Belgium Thread

:loco:
Ik was ook meteen begonnen toen ik 18 werd. Ben 30 juli jarig, dus in de zomervakantie en ouders waren op vakantie. Ik had toen in 2 of 3 weken 20 uur rijles gedaan :loco: werd er echt gestoord van, maar wel in 1x geslaagd :)
 
Ik ben hier wel minstens 1 keer per dag meestal :p

Ik moet ook maarz een rijbewijs hebben, maar elke keer als ik een beetje geld of bijna een beetje geld heb koop ik weer een gitaar en dat schiet niet echt op zo dan :p
 
Tja, wel voor 2008 halen want dan wordt het systeem veranderd volgens mij, en nee het wordt niet goedkoper en makkelijker :loco:
 
Date of Birth:
January 12th, 1990
:loco:

Maar je woont in belgie dus neem aan dat je belg bent en dan is het wel anders hoor :p Een vriend van me woont net over de grens bij Roosendaal en hij zei als ik het me goed herinner dat je een aantal lessen krijgt en dat je dan een bepaald aantal uur rijervaring moet opdoen, dus samen met je vader rijden ofzo. En daarnaast is je rijbewijs geldig tot je dood gaat en hoef je niet elke 5 jaar te verlengen zoals hier in nl. Weet niet of dat systeem overal geldt, maar dat is echt veeeeeel goedkoper dan hier, met alle lessen/examen/rijbewijzen kopen.

Of dat nieuwe systeem ook echt gaat komen weer ik niet want ik kan er ff niks over vinden via google, maar ik blijf jullie wel onder druk zetten hoor om het in 1 keer te halen :loco: :lol:
 
wat het rijbewijs voor auto of motor...

zowiezo lopen ze de laatste jaren al te zeiken dat het steeds moeilijker gemaakt moet worden... theorie in 4 delen examens in meerdere delen. En het word maar steeds duurder.

In belgie ziet het er allemaal een stuk makkelijker uit... ik ga tijdelijk emigreren naar belgie... en als ik me motorrijbewijs heb.. kom ik wel weer terug :Spin: