Dutch/Belgium Thread

Orelinde said:
Purmerend ;)

ik ben wel in zaanstad geboren, maar dat boeit nie :p

Ik was afgelopen zondag nog in purmerend, wat metal in p3 :loco: Alleen de tijd was een beetje klote. Het begon om 4 uur, dus nog niet echt veel trek gehad in eten, maar wel zin in bier.. dusss de 2e band heb ik nog redelijk meegemaakt (pleurisy) maar de 3e band, gorefest, dat heb ik echt gemist ongeveer. Weet niet eens meer met hoeveel ze op het podium stonden :loco:
Ik woon in zaandam trouwens :p
 
Ja ik weet het dat daar metal was... dr hangt een poster van in onze school...

ik kon niet natuurlijk... examens *zucht*

Ik was wel naar examenfeest, was ook in P3... P3 zuigt verder best wel.
Helemaal paars, echt lelijk!!
 
@orelinde: ik had economie 1 en ik ben daaaaaaaar heeel erg slecht in...dus ging niet zo makkelijk in 1 uur, maar het ging best voor mijn doen ik heb er iets van 2 uur en een kwartier ovr gedaan, n et voordat we niet meer weg mochte:p
 
Orelinde said:
Ja ik weet het dat daar metal was... dr hangt een poster van in onze school...

ik kon niet natuurlijk... examens *zucht*

Ik was wel naar examenfeest, was ook in P3... P3 zuigt verder best wel.
Helemaal paars, echt lelijk!!

Ik vind het opzich wel een geinige zaal. Het is inderdaad erg paars in die hal maar de zaal zelf is wel gunstig. Vooral die decibelmeter is vet :p
 
No offence hoor, ik ben er nog nooit geweest, maar is Purmerend niet 1 van de erste plekken waar iemand maar in nederland kan wonen?

is dat niet zo met van die huizen die er allemaal hetzelfde uitzien, waar je de weg bijna niet terug naar huis kan vinden??
 
Nee valt mee... maarja ik ben er ook opgegroeid dus ik kan er de weg wel vinden. Er is ook wel degelijk verschil in huizen, noord ziet er heel andrs uit dan zuid. Een straat met huizen ziet er idd hetzelfde uit... maarja...
tis ook geen uber leuke stad hoor
 
Nergens zijn alle huizen hetzelfde, hooguit een wijk heeft dezelfde huizen. Maar een vriend van me die in purm woont zei ook al dat het niet heel geweldig is :p 1 leuke kroeg ofzo :loco: