Dutch/Belgium Thread

Bij ons is het ook niks. Paar jaar geleden was er nog wel een leuke kroeg maar dat is ook minder geworden. Ik hou het maar bij concerten + biertje bij vrienden. Ach ja, je kan niet alles hebben :loco:
 
nee precies... achja, ik vind wat doen met vrienden ook veel leuker dan uitgaan :)

Ik ga over een aantal dagen op vkaantie met vrienden, dat is best leuk, lekker drinken, al mag ik dat nie (A) (dieët -_-')
 
hatecrewchick said:
@orelinde: ik had economie 1 en ik ben daaaaaaaar heeel erg slecht in...dus ging niet zo makkelijk in 1 uur, maar het ging best voor mijn doen ik heb er iets van 2 uur en een kwartier ovr gedaan, n et voordat we niet meer weg mochte:p

bedriegt u me? :(
 
keep the soul alive!
boris_single_gr.jpg
 
no worries, daar bin ich wieder

Kwas in Duitsland naar een festival waar een band die vrienden van me zijn optraden, maar nu ben ik dus de nieuwe zanger ofzo :p Heb dr ook 2 nummers gezongen en gratis Duits bier gezopen en gepit tussen de Duitse Punkers en metal mannetjes

@ Juud, wat ga je in Amsterdam doen, Soulfly vandaag ofzo ?
 
Soulfly = awesomeness in live optreden, vriend van is naar hun concert geweest en iedereen ging gewoon dood, 1 gig moshpit zelfs de nerds die niet mee wilden doen MOESTEN wel. Zo hoort het