Dutch/Belgium Thread

ienie minnie ruleert zwaar!!!
en ik had speciaal belguim er ook bij gedaan
omdat ik wist wel dat je belgisch was, wat ben ik weer lief
 
Hey ware landgenoten. Grappig om te lezen dat er meer Noorderlingen actief zijn op dit forum. Ik kom Roswinkel, een klein dorpje ten oosten van Emmen (tussen Ter Apel en Emmer-Compascuum) Ik heb een kaartje voor Hardenberg,
lekker dicht bij huis. Ik ga ze nu voor de 3e keer zien.
 
\m/Jason\m/ said:
Hey ware landgenoten. Grappig om te lezen dat er meer Noorderlingen actief zijn op dit forum. Ik kom Roswinkel, een klein dorpje ten oosten van Emmen (tussen Ter Apel en Emmer-Compascuum) Ik heb een kaartje voor Hardenberg,
lekker dicht bij huis. Ik ga ze nu voor de 3e keer zien.

Je gaat ervanuit dat iedereen Ter Apel en Emmer-Compascuum weet liggen... :tickled:
 
hcchick, caedere en jason komen uit dezelfde streek zo te zien dus die weten het wel denk ik :p zelf moest ik ook ff kijken waar hardenberg nou eigenlijk ligt :D "ergens in het oosten" :p
 
\m/Jason\m/ said:
Hey ware landgenoten. Grappig om te lezen dat er meer Noorderlingen actief zijn op dit forum. Ik kom Roswinkel, een klein dorpje ten oosten van Emmen (tussen Ter Apel en Emmer-Compascuum) Ik heb een kaartje voor Hardenberg,
lekker dicht bij huis. Ik ga ze nu voor de 3e keer zien.


dus jij gaat naar hardenberg, judith(hatecrewchick) en ik, nog meer gelukkige mensen!

btw, ga ze voor de 2e keer zien
 
Roel said:
hcchick, caedere en jason komen uit dezelfde streek zo te zien dus die weten het wel denk ik :p zelf moest ik ook ff kijken waar hardenberg nou eigenlijk ligt :D "ergens in het oosten" :p


het oasten da moe oe wezen!!!:headbang:

ik ga ze ook voor de 2e keer zien! heb er fucking veel zin in!!! Heb dr lang op gewacht todat die flikkers weer een keer kwamen!
Tof dat er een paar uit mijn "buurt" komen.
en Deadly: Graspop dit jaar?!
ik wel :D
 
Heavenscent said:
Ge heb d'r gen hol verstand van.
WACKEN is gewoën duchtig de sjit.
En nederlands is eigelijk bes waal unne aarsbenanetaal.


ik ga toch ook naar wacken doos!@ ik zou eerst zelfs nog met jou heen gaan maar dat weet je vast al niet meer...je hoofdje is overleerd
 
hahaha te lam,
vooral als er weer zo'n metal feest, moek altijd rustig aan doen voordat jij
moet optreden anders krijg ik er niks van mij omdat er altijd van die kut bandjes voor jullie spelen duurt altijd zo laaang, dus he bk geen zin om rustig aan te doen:p