Fäk?

Ei synaa!!!! Ei ikinä grindiin synaa!!! :D

Pitää miettiä tuo nauhotushomma.. Ja jos teet lyhyitä biisejä niin sillon niiden melkeinpä pitää olla nopeita :)

Mutta älä mitään Berzerker-juttuja tee ku ei "ihan" riitä mulla nopeus sellaseen :lol:
 
Originally posted by Zyklon
Ei synaa!!!! Ei ikinä grindiin synaa!!! :D

Pitää miettiä tuo nauhotushomma.. Ja jos teet lyhyitä biisejä niin sillon niiden melkeinpä pitää olla nopeita :)

Mutta älä mitään Berzerker-juttuja tee ku ei "ihan" riitä mulla nopeus sellaseen :lol:

Joo ei tietenkää...

Joo kyl niist aika nopeit tulee... Tuli muute ongelma ton biisin ekas riffis ku en meinaa saada sitä gtr-prolle...

Ei, ei :D

Muute minkä kokonen se sun Nile paita on (L, XL?)
Ku ajattelin ostaa Cannibal Corpse pitkähihasen mut en tiiä otanks L:än vai XL:än... Oon 173 cm...
 
Muute sanoista... Tehäänks jotai kunnon mutilointi/nekrofiili sanotuksii...

Mul on sellaset sanotukset ku "Necrophile" joka kertoo necrofiilistä joka osti ittelensä oman hautausmaan ja alko paneskella niit ruumiita siellä. Ja orgioitten jälkeen pisti ruumit takasin niitten hautoihin ja kukaan ei ikinä saanu tietää :D
Sit on sellaset sanotukset ku "Inverted cannibals" eli homo kannibaalit :D Se kertoo niist saksalaistsa missä ne söi yhessä eka sen toisen kullin ja sit sen koko äijän myöhemmin. Loput pistettiin pakastimeen säästöön.
Sit viel yhet jonka nimi on "Suffer" se kertoo yhest tyypist joka kiduttaa toista ja yrittää saada sille mahdollisimman pitkän ja kivuliaan kuoleman :D ...Onko noista sun mielestä mihinkään :grind: :D

Sit sain tälläsen idean koulussa:
Ällös pelkää lapsukainen, minä olen painajainen
Vaik´ on mieli musta ja pää täynnä kusta
Niin en sinua satuta, eikä äitiäsi ammuta...
 
Mä saanki sen biisin tehtyy guitar-prolle vast ehkä ens viikol...

Muute Zyklon toi mun death/trash bändin (Disease) perustamisesta on nyt kulunu 1 vuosi :headbang:
Bändissä on nyt vaa minä ja yks kitaristi, sit bändissä on ollu meijän lisäks kolme rumpalii ja kaks muuta kitaristii...
Mennään studioon 24-25 toukokuuta (aika on varattu) ja äänitetään 3-4 biisi... Ei oo tietoo kuka soittaa rummut studiossa, mut onhan täs aikaa :D

Sit siit grunge bändist en tiiä onks sitä enää olemassa, harmi ku se oli kova bändi :headbang: Se mökki oli paras :headbang:
Sit sen kolmannen kanssa ei päästy ees treeneihin asti... Paska "bändi"
 
Nile paita on XL ja oon suunnilleen saman mittanen ku sä.. mutta noissa paidoissa vaihtelee koot ihan vitusti. Jotkut XL:t on pienempiä kuin jotkut L:t.. tuo Nile on sopivan mittanen (pidän kyllä paidan helmaa aina housuissa) mutta se oli niin vitun leveä että käskin äidin ommella sitä kapeammaksi :D :lol:

Ostin samalla Hate Eternalin paidan ja se oli kans XL mutta paljon kapeampi..

Joo nuo sanat oli ihan kivoja! :headbang:
 
Joo mä ostin sen paidan jo (L) oli hyvän kokonen ja kovan näkönen...
Huomenna se kouluun ja postii "Saatananpalvonta paskaan" bändipaita asiana :D
Joo mul on yks L:llä joka meni pieneks seiskalla ja toinen joka on viel ehkä vähä iso, tai no levee... Pyydanpäs äitii ompelee :D No en kuiteskaa ku se on jo nii paskas kunnos...

Mä ostin Saduksen levyn!!! Enää puuttuu yks levy, bändipaita, nuottivihko ja kahvimuki :D Sadus on :headbang: :headbang:
Ne Saduksen biisit mitä sä kuuntelit tais muute kaikki olla aika heikkoja (muuhun tuotantoon verratuna)

Voidaan vaikka sit käyttää niitä... On muute ongelmii sen biisin kanssa ku en meinaa saada mitenkää sitä yhtä riffii guitar-prolle... Mul on muute valmiina joitai ton Death/Trash bändin biisejä guitar-prolla... Mä lähetän niit vaikka sulle...

Edit: Mä lähetin sulle yhen biisin...
 
Ootko yrittänyt tunkea siihen yhteen biisiin jotain toista riffiä sen tilalle mitä et saa laitettua guitar-prolle?

Joo mä sillon otin muutamia Saduksen biisejä eikä ne kyllä ollu kauhean hyviä..

Me ollaan taas värkkäilemässä uusia biisejä ton bändin kans ja vaikuttais että tulee melko hyviä.. ei tosin mennytkään niin rankaksi kun alkuksi luulin.. mutta kyllä mä joskus sen grind bändin perustan. :)
 
En mä jaksa tunkee siihen toista riffii, se olis vaikeeta keksii uutta... Ja senki kanssa vois tulla sama ongelma ja sit se on nii lyhyt biisi, et teen saman tien toisen tilalle...

Ootko kuullu Saduksen "Certain Death"in ? Se on hyvä...
Oot varmaa kuullu vaa väärät biisit...

Sori et mä en vieläkää muista, nii minkälaista musiikkii te soititte :D Melodista deathia ??
No sitä bändiä odotellessa on sentään grindi projekti :D
 
No ei se nyt ainakaan melodeathia oo... vitun vaikea kuvailla. Kyllä monet riffit on melko melodisia, mutta.. äh.. sit kun saadaan jotain demoa väsättyä niin kuulet :D

Grindi projekti? ööh.. nyt en älyä :lol:
Ei mulla ainakaan oo grindibändiä.. haluaisin sellasessa soittaa kylläkin aivan vitusti.. mutta enka pitäs treenata ihan homona..

EDIT: enpä oo tainnut tota Saduksen biisiä kuulla..
 
No nyt mä muistan miks mä en muista minkälaista te soitatte :lol:
Joo pystyks sä sit vaikka postittaa sen mulle?
Ku en oikee jaksais koulus alkaa kuuntelee, tai no voihan joku kaveri polttaa sen mulle...
Alkakaa saatana sit väsää demoo, et kuulen :D Prkl :lol:

No eiks meijän pitäny soittaa grindii? ...Vai oliks se death metallii :confused:
 
Mitä vittua! jätkä vaihto nimeä! EI VOI KÄSITTÄÄ!!! :lol: :lol: :lol:

Hmm.. Slugathor on tuttu nimi.. pitää tsekata.

Ja kyllähän me noita biisejä ollaan jo väsäilty sille demolle, mutta se saadaan tehtyä vasta kesällä, kun porukka opiskelee vähän missä sattuu niin ei kouluaikana oo tarpeeksi aikaa treenaamiseen ja äänitykseen jne..

Mäkin oon muuten miettiny nimen vaihtamista, mutta kun ei keksi mitään hyvää..
 
Helvetin tyhmää kun ei voi vaihtaa nimeä tekemättä accountia... :(
Joillakin forumeilla voi vaihtaa nimeä muuttamalla profiilia, miksei täälläkin sitten voi? Ja minne on kadonnut se "now playing"-toiminto? Järkevää. :Shedevil:

NP: Moonsorrow - Sankaritarina
 
Zyklon said:
Mitä vittua! jätkä vaihto nimeä! EI VOI KÄSITTÄÄ!!! :lol: :lol: :lol:

Hmm.. Slugathor on tuttu nimi.. pitää tsekata.

Ja kyllähän me noita biisejä ollaan jo väsäilty sille demolle, mutta se saadaan tehtyä vasta kesällä, kun porukka opiskelee vähän missä sattuu niin ei kouluaikana oo tarpeeksi aikaa treenaamiseen ja äänitykseen jne..

Mäkin oon muuten miettiny nimen vaihtamista, mutta kun ei keksi mitään hyvää..
Sitä vittuu et mä en oo ikinä tykänny sen accountin nimestä (kaveri teki sen mulle), nyt sit sain väsättyy... Prkl nyt on vaa 2 postii ku äsken oli pari tuhatta :cry: ...Muute vois alkaa vastailee "Now playing threadeihin" :D

Tsekkaa just kova Death metal bändi

Joo, no meki saadaan vast alku kesällä se valmiiks (jos saadaan)
 
Noh.. mulla on joka paikassa tää paska nimi (tai ei sana ole huono mutta vittumaista kun tuo on bändin nimi eikä siinä ole mitään omaperäistä..) kun en ole keksinyt mitään hyvää.. pitäs miettiä joku kunnollinen nimi.. perkele..