Fäk?

Ilmastointikurssia :lol: :lol:

No joops.. syy siihen miksi mulla on teippiä kalvoissa on se, että olen helvetin huono virittämään noita rumpuja enkä saa niitä sellaiseen vireeseen että se soundi olisi hyvä ja lyhyt eikä sellainen piiöööäääännngggg, joten mun täytyy laittaa noita teipin palasia kalvoihin jotta ne hieman vaimentais sitä kaikua..
 
Hieno setti, aika paljo tomeja...
Meijän rumpalilla ei oo vast ku tuplapedaali :lol:
No on sil sähkörummut, ja se ostaa kunnon rummut jossai vaiheessa

Se on ärsyttävää ku lautaset yleensä särisee aika pahasti, ja noi muutki...
Oli kyl perusrumpu setti, jesse teippii ja haljenneita lautasii :lol:
ja kitaristilla on näköjää pentagrammi vahvarissa
 
Zyklon said:
Valitettavasti noiden laiskojen kanssa käy melkein aina niin ettei se toimi. Ainakin kaikki laiskat apinat joiden kanssa minä oon soittanut ovat olleet sellaisia että kun ne ei käyneet treeneissä niin ei ne sitten osanneet soittaakaan...

Nii, mut kuitenki me katotaan miten se toimis...
Mä luulen et käy sit sillei et se osaa vaa pari niist biiseist mitä me osataa...
 
No se pentagrammi ja ne muut töherryksen kitaristin vahvarissa on lähtöisin sen vahvistimen edelliseltä omistajalta, joka on sellanen läskihomo.. Eli niitä ei muuten olis siinä jos se ei olis niitä laittanut..

Tuosta mun setistä.. Tomeja vois olla melkein yksi vähemmän. Helpottuisi huomattavasti lautasten ja tomien asettelu kun tulis enemmän tilaa. Mutta nyt kun on tottunut siihen että niitä on tossa edessä neljä, niin ei siitä yhdestä vihti luopua..
 
Ai, no läskihomo se varmaanki on :D
Mä en oo oikee sisäistäny noit pentagrammeja muilla ku Slayerillä ja Possessedilla...
Me ei tulla ikinä soittamaan pentagrammi hevii, me soitetaan suolihevii :D
Tein muute kahes tunnissa biisin (eilen musiikin tunnissa, tänää sanat koulussa historian tunnilla),
nimeks tuli "Butchery of the Perverted" :D Sit viime viikolla tein sellasen ku "Embryo lost in Anus" :D

Nii kyl setissä pitää tomeja olla, vaikka koko setin ympäri :D Maksaa vaa vitusti...
Hyvä ku mulla oli varaa 800€ bassoon 300€ vahvariin... Sit viel kieliiki pitäis ostaa...
 
Muute tarviitteko te teijän bändille logon tai demon kannen ym.
Mä voisin piirtää, en tarttis mitää palkkiota ym. kuhan mun ei tarttis maksaa teille mitää :D
Sit jos te tykkäisitte siitä nii voisitte ottaa sen, jos ette nii heittäisitte roskiin
 
Hmm.. jaa. Demoon ilmeisesti on jo kannet. Jos mä oon käsittänyt oikein. Ja logokin taitaa olla.. Mutta pitää kattoa. Ja kun oli joskus puhetta että tehdään tuo demo noilla biiseillä mitä on nyt ja katotaan sitten jos alkais soitteleen jotain grind/death tyylistä josta oli joskus puhetta.. niin sitten voi olla että pitää vaihtaa nimeä.. mutta en tiedä vielä..

Nuo rummut kyllä vie rahaa aivan liikaa.. Kalvotkin on aivan perkeleen kalliita! Melkein kaikki rahat menee rumpuihin, mutta nyt päätin että pitää ostaa taas muutama levy :D
 
En oo... ainakaan vielä. Sitten kun demo saadaan tehtyä niin melko varmasti laitetaan jonnekkin nettiin. Ilmoittelen sitten kun tulee jotain..

Tosin sen voin jo sanoa nyt, että tolla demolla ei tule olemaan mitään mullistavaa rumputyöskentelyä, koska biisit eivät ole sellaisia että niihin voisi mitään erityisen nopeita tai erikoisia juttuja laittaa.. Mutta yritän sitten demoa nauhoittaessa kikkailla niin paljon kuin kerkeän.. :D
 
Zyklon said:
Hmm.. jaa. Demoon ilmeisesti on jo kannet. Jos mä oon käsittänyt oikein. Ja logokin taitaa olla.. Mutta pitää kattoa. Ja kun oli joskus puhetta että tehdään tuo demo noilla biiseillä mitä on nyt ja katotaan sitten jos alkais soitteleen jotain grind/death tyylistä josta oli joskus puhetta.. niin sitten voi olla että pitää vaihtaa nimeä.. mutta en tiedä vielä..

Nuo rummut kyllä vie rahaa aivan liikaa.. Kalvotkin on aivan perkeleen kalliita! Melkein kaikki rahat menee rumpuihin, mutta nyt päätin että pitää ostaa taas muutama levy :D
Joo katotaan sitte joskus... Munki pitää harjotella tota kansien tekoo, ku pelkkä piirtäminen ei riitä, tietokoneellaki pitäis säädellä...

Meijän rumpali ei aijo ees ostaa rumpuja...
Sil on kyl täl hetkel tuplapedaali ja sähkörummut...
Mun taas pitää olla ostelematta niitä levyjä taas vähän aikaa :D
Punapiraija said:
Zyklon tai Zykli tai vaikkapa Zylki :D: Oletko nauhoittanut rumpujen soittoasi ja pistänyt ne nettiin? Olisi mielenkiintoista kuulla.
Ei sen aivokapasiteetti riitä tollaseen operaatrioon :D

Zyklon said:
En oo... ainakaan vielä. Sitten kun demo saadaan tehtyä niin melko varmasti laitetaan jonnekkin nettiin. Ilmoittelen sitten kun tulee jotain..

Tosin sen voin jo sanoa nyt, että tolla demolla ei tule olemaan mitään mullistavaa rumputyöskentelyä, koska biisit eivät ole sellaisia että niihin voisi mitään erityisen nopeita tai erikoisia juttuja laittaa.. Mutta yritän sitten demoa nauhoittaessa kikkailla niin paljon kuin kerkeän.. :D

Kyl sä kikkailet, mut kato ettei käy niiku mun vanhan bändin kanssa, et rumpali kikkailee minkä kerkee, mut ei pysy tahdissa... Sun pitää pysyy just, eikä melkeen tahdissa... Mokat kuuluu aika helvetin helposti...
 
Noh.. en mä nyt niin kova oo kikkailemaan että se mun tahdin sekottais :D

Sähkörummuissa on muuten ainakin joitakin hyviä puolia.. vaikka ne onkin vitun rumat ja niillä on vittumainen soittaa, niin niillä ainakin saa aina hyvät soundit eikä tartte koko bändin soittaa helvetin isolla, kun niiden rumpujenkin äänenvoimakkuutta voi säätää..

Jees.. vaihtu muuten bändin nimi, ja kitaristi tossa lähetti mulle Guitar-Prolla tekemänsä uuden biisin.. se kuulemma antaa osviittaa tulevasta materiaalista.. JA PERKELE! Nyt jysähti oikein kunnolla! :headbang:
Kunnon mätkettä koko biisi :D
Tempo ei oo vielä vasta ku 190, mutta kyllä tossakin on tekemistä kun suunnilleen koko biisin mättää tuplabassaria.. tulee nimittäin minuutille 760 iskua kun tempo on 190.. mutta jos noi muut pystyy soittaan ton nopeampaa niin sitten soitetaan :D

Helvetti.. toivottavasti toi linja pysyy tollasena! :headbang:
 
Katokki et ei

Nii, pitäis kattoo jos se vois soittaa niil sähkörummuilla meijän kanssa, ku ettei tarttis mennä nuorisotalolle soittelee... Se vaa haluis et sen kotona löytyis kuiteski rummut, ja sinne ei bändi mahu

Lähetä se mullekki :D
Tos on vaa sit se et jos se on tehny sen niinku mä teen, et yhteen tahtiin on ängetty väh. kaks tahtii :D
Kyl silloi tulee helposti toi 190... Mut ilmeisesti se on kuitenki nopee
Meilläki biisit on aika nopeit, mut kompit on harvoi blastii... tahti on nopee sillei jännästi... Kyl meil löytyy biiseissä peruskomppiikki (humppakompii), yleensä se on sellast death komppii (esim. pull the plugin nopee)... No oothan sä niit pari kuullu, et ei tarvii selittää
 
Joo ja eihän toi 190 oo nopea.. kun alkaa miettimään vaikka jotain perkeleen Funeris Nocturnumia ja muuta vastaavaa, niin 190 on ihan nössö tempo :D

Ja esim. Hate Eternalissa ja Nilessä tempo on kanssa melkein aika yli 200.. Kyllä mä pystyisin soittamaan tonkin biisin varmaan yli 200:n temmolla, mutta kitaristit ei :D

Toinen sano että 200:lla sitä ei jaksa soittaa kokonaan, ja voi olla että toisella se tökkii tollakin nopeudella..
 
Nii ihan nössöä :D Kunnon death grindisti suoli metallisti soittaa kaikki ainaki 500 :D

Sano niille et menee punttikselle tai vänkkää käsilihakset kuntoon :D

Lähetäksä mulle sen biisin, vai pelkäätsä et mä varastan sen meijän bändin käyttöön :D
 
Ai niin joo :D

Unohtu koko biisi.. muista sit ettei sitä saa levittää mihinkään..

Noh.. 500 taitaa olla aika mahtodon tempi :lol:
sillä temmolla jos soittain 1/16 nuotteja, niin tuli iskuja minuutille 2000 :D

Eikä tohon pysty kukaan!

En mä oo ihan varma et haluanko mä vielä edes soittaa tota temmolla 200, ku siihen tulee paljon tuplabassaria, ja jos ei oo tuplabassaria niin sit on nopea komppi muuten, ja temmolla 200 se kävis jo aika raskaaksi.. mutta treeniä..
 
Ihan hauska toi oli, siin lopussa (tahdit 30-33) oli kyl yks iha kumma kohta...

Meil on varmaa tempo 250, mut me soitetaan rummut puolet hitaammi...
Meil on semmonen hysteerinen tempo... Kuunteliks sä muute sen mun toisen
Gtr-pro biisin (brain infectionin) ? Se on hemmetin nopee (myös rummuilla)

Vitsi mul on hauska, pistin ton sun siantapon nopeuden 300:taan :lol:
Kyl noi rummut onnistuis, mut kitara ei enää 300:ssa :lol: Hauskaa :loco:
 
Ai että rummut onnistuis? :lol:

Ei taida maailmassa kovin montaa olla jotka soittas tollasen biisin temmolla 300.. siinä tulis 1200 iskua minuutille :D

Mitä kummaa siinä yhdellä riffissä on?

En voi tota Brain Infectionia kuunnella kun mulla ei oo Guitar-Pro nelosesta muuta ku demo..

Se yks biisi oli ainakin aika hidas rummuilla jonka sillon lähetit joskus..
 
Joo, mä en kyl tarkottanu sitä et basarit menis niinku siinä...
Mä en ees kattonu miten ne menee (kitaran katoin), mut sillei et kuulostais samalt...

Älä Zykli molota... Mä puhuin kompista... prkl

Ei siin mitää kummaa oo, se kuulosti kummalta...
En usko et se kuulostaa kummalt ku oikeet kitarat soittaa sen mut gtp:llä kuulostaa...
Ku ne soittaa eri juttuu, se kuulostaa gtp:llä aina hanurista...

Voithan, mä tein sen demolla ja kuuntelen sitä demolla... BLONDI :D

Joo se on ehkä meijän perus rumpu nopeutta :D
Meil on tempo nopeempi ku teil mut kompit hitaampia, me soitetaan rot´n´rollia :lol:
Mun uusin biisi on kunnon doom biisi, siinä on kahes osas biisii peruskomppii puolet hitaampana
shocked.gif

No on siin sitä perus taka taka kompiiki... Ja suolen revintä sanotukset joka kertoo kuolleisiin sekaantujasta (se oli se "usva")
 
Häh... Mä en kovin paljoa älynny tosta sun edellisestä viestistä, kun en tiennyt mikä noista jutuista oli vastaus mihinkin! :lol:

Mitä puhuit kompista? hä? En mä tajuu perkele taaskaan mitään :lol:

Ei toi demo vaan suostu sitä Brain Infectionia avaamaan näköjään.. vai onkohan mulla perkele vanha demo.. pitää tsekata!

Äh.. jos kitarat on nopeita, niin rumpujenkin pitää olla nopeita! Ei mitään sellasia että rummut menee puolinopeudella :D

Kunnon mättöä sen olla pitää perkele!!! :headbang:
 
No tehään et tyhmäki tajuu... :Smug:

Zyklon said:
Häh... Mä en kovin paljoa älynny tosta sun edellisestä viestistä, kun en tiennyt mikä noista jutuista oli vastaus mihinkin! :lol:

Hä?? Ne oli iha samassa järjestyksessä ku sulla siin edellisessä postissa

Zyklon said:
Ei toi demo vaan suostu sitä Brain Infectionia avaamaan näköjään.. vai onkohan mulla perkele vanha demo.. pitää tsekata!

Kyl sen pitäis toimii... Mä en ainakaa tiiä syytä miks ei toimis

Zyklon said:
Äh.. jos kitarat on nopeita, niin rumpujenkin pitää olla nopeita! Ei mitään sellasia että rummut menee puolinopeudella :D

Nii, nii silloin ne rummut kyl onnistuis (jos ne soittais kitaran kanssa samalla nopeudella)... Mut jos ne tossa gtr-prolla olis puolet nopeemalla ku kitara (miten ne tais ollakki) nii ei se sit 300:lla onnistuis...

Zyklon said:
Kunnon mättöä sen olla pitää perkele!!! !:headbang:

No perkele niinhä se onki... Me vaa otetaan vaikutteita Death/speed/trash bändeiltä eikä Norjalaisilta :D