Iloiset (???) yllätykset

Reaper85

Hikinen kikkeli
Kun tämä on niin monella foorumilla jo ollut niin laitetaampa tämä nyt tännekin. Elikkäs mitkä on olleet sellaiset tämän vuoden (2001) iloiset yllätykset levyrintamalla. Mulla ne on seuraavanlaiset:

-Avantasia: Metal Opera
-Edguy: Mandrake
-Nightwish: From wishes to Eternity
-Sonata Arctica: Silence
-Stratovarius: Intermission :loco:
 
Siis yllätykset.. Well, esim Blind Guardianin, Iced Earthin ja Avantasian kohdalla ei oikein voida puhua yllätyksistä sillä tiesin jo ennen ostamista että ne tulevat olemaan kovaa kamaa..

Hmm.. Ehkäpä paras yllätys sitten oli Stratojen Intermission sillä Infinityn jälkeen huonompikin levy olisi ollut iloinen yllätys. Myöskin Lost Horizon oli aika positiivinen yllätys... Niin, ja Ensiferum!
 
ite tykkäsin apulannan syitä ja seurauksia juhlalevystä...
ei kukaa käskeny mainitteen metallibändejä...:loco:
:loco:
 
No ainakin toi Slayerin God Hates Us All... kun en odottanut et se olis niin PERKELEEN HYVÄ!!!

VITTU SLAYER ON METALLI KUNINGAS!!!:headbang::headbang::headbang::headbang:

Ja uusin Emperor on kans saatanan kova.
Ja Dimmu Borgirin Puritanical Euphoric Misantropia on kans paljo parempi kuin odotin

Vittu mä muista enään mitä levyjä tänä vuonna on julkaistu...:lol:



"No matter if you do your best... It´s still a Worm World with you in the middle of Vipers nest..."
 
Ajattaran Itse oli positiivinen yllätys.

totta, slayer on metallin kuningas. Vanha Slayer jytää kyllä enemmän. slayer määrää.

toisin kuin joku vitun nightwish (hyi saatana!)
 
1. Sonata Arctica: Silence!!! Vuoden paras levy ;)
2. Warmen: Beyond Abilities (Ostin vasta eilen, mutta levy TOSI hyvä)
3. To/Die/For: Epilogue
4. Stratovarius: Intermission
5. Nightwish: From Wishes to Eternity Live

Lisäksi on sekalaisessa järjestyksessä:
Finntroll - Jaktens Tid, Slipknot - Iowa, EToS: A Virgin And A Whore etc. etc. etc.

Tänä vuonna on tullu paljon hyviä levyjä...

Isoin kiitos siitä bändeille ja Spinefarmille, joka on julkaissut suurimman osan näistä hienoista levyistä...
 
Loppuvuodesta tipahti aikaa kovia promoja
postilaatikkoon, Ajattara, Iced Earth, Warmen..
Rautaa, rautaa, varsinkin tuo uus Warmen!

Gammarayn kokoelmakin oli helvetin hyvä..vai ilmestykö se
ees tän vuoden puolella..?

Uus impaled nazarene oli kyllä pettymys,
alkaa kuulostaa fin lamesilta, tai muulta jööttimelodeath
bändiltä.
 
Eikun olihan tuo Zyklonin debyytti aika kovaa kamaa. Parempaa kuin odotin. Samoin uusi Katatonia. Ja saksa thrasherit tekivät mukavia levyjä, vaikka eivät nyt ihan vanhojen tasolle yllä. Slayerin uusi myös suhteellisen hyvä, vaikka huono kuitenkin. Askel parempaan suuntaan.
 
joo toi warmenin cd oli kyl aikas kova vaik en alone sinkusta tykänny..=) mut se oli pakko ostaa ku siinä kannessa on aivan tolkuttoman hyvän näköne muija...:loco:
 
Dimmu Borgir: Puritanical Euphoric Misanthropia - kerrassaan tajunnanräjäyttävä kokemus kun mulla ennestään oli vaan Spiritual Black Dimensions... Hmm, no ehkä myös tuo Nightwishin livelevy oli parempi kun odotin (en mä sitä itse ostanut vaan sain kaverilta joka ei siitä tykännyt ;) ) Ei nyt heti muuta tule mieleen, vaan enpä montaa levyä olekaan ostanut. Monia hyviä bandejä tuli esille MP3'sten muodossa, mutta en ole levyjä mistään saanut ostettua. Niin ja Gregorian myös yllätti muutamalla mahtavalla kappaleella.

Oho kun piti taas editoida jälkeenpäin, kun jos kirjoittaa" MP3:sten" (siis kaksoispisteellä), niin näinhän siinä käy... tyypillistä :)
 
Slayer - God hates us all:mad:
Vinnie Mooren livelätty:D
Ozzy Osbourne - Down to earth:heh:
IMPALED NAZARENE - Absence Of War Does Not Mean Peace
ANATHEMA - A Fine Day To Exit

Vuoden paskimmat:

Sonata Arctica - Silence
Stratovarius - Intermission
Tik Tak - uus lätty
The rasmus - joku v***n
 
Jaa no eihän noita loistoyksilöitä tänä vuonna ilmestyny yhtä paljo kun edellisenä mutta muutama sentään löyty:

1. Ensiferum: Ensiferum
2. Dimmu Borgir: Puritanical Euphoric Misanthropia
3. Sonata Arctica: Silence
4. Eternal Tears of Sorrow: A Virgin and a Whore
 
Ei tässä muuta nyt mieleen tullut kuin:

Ozzy Osbourne - Down to earth
Eternal Tears of Sorrow: A Virgin and a Whore
Steve Vai - Alive In An Ultra World