Bodom soittaa tuskassa!

Villilapsi said:
Mitäs ihmekeskustelua täällä on...? :D

Tuskaan kyllä mennään. Mutta ei Bodomia katsomaan. Perjantaina siellä on kunnon bändit. Sunnuntaina olis Barathrum tosin. Oikeastaan perjantai siksi että siellä on hauska bändi Type O Negative. Niin ja vielä hauskempi bändi Sentenced. No en minä oikeesti tiiä miksi sinne menen. Pääsee ainakin rellestämään humalatilassa koko päivän. Hepatiitinkin saan mukaan.

Enää muutama päivä ja sitten räjähtää! Tämä tyttö lähtee Takamaalta suurkaupunki Helsinkiin! :cool: Ei mitään järkee.

Suski tuli takas (apua :D )... Mul on Tuskaan 3 päivän lippu eli varmaa nähään siellä
 
Blood Fiend said:
Suski tuli takas (apua :D )... Mul on Tuskaan 3 päivän lippu eli varmaa nähään siellä

No voihan... Miksi en tullut tarkisteleen tätä foorumia ennen kuin lähdin Hesaan? Nyt me ei sitten nähty. Vai nähtiinkö...? Oltaisiin nimittäin miesseuraa kaivattu. Siis en minä, minullahan miehiä riittää, mutta eräs toinen olisi kaivannut. :D

Mutta hei, miksi sinä oot vaihtanu nimimerkkiä? Ja minä muuten oon nähnyt sinut joskus, enkö olekin? :D Prätkähiiriystäväiseni.

Muuten Tuskan tunnelmista... No joo. Jostain ihmeellisestä syystä en muista Type O Negativesta mitään, saatana. Mutta muuten oli hauskaa. Sentenced oli todella paras. Ja mielenkiintoinen kokemus oli myös Rotten Sound. Miettikää nyt, tämöinen pikkuinen tyttö siellä kahden pitkätukkaisen moshaavan jääkaappipakastinyhdistelmän välissä. Ja se musiikki oli aika nopeaa, muusta en sitten tiedä.

No joo. Piti taas selittää.
 
Villilapsi said:
No voihan... Miksi en tullut tarkisteleen tätä foorumia ennen kuin lähdin Hesaan? Nyt me ei sitten nähty. Vai nähtiinkö...? Oltaisiin nimittäin miesseuraa kaivattu. Siis en minä, minullahan miehiä riittää, mutta eräs toinen olisi kaivannut. :D

Mutta hei, miksi sinä oot vaihtanu nimimerkkiä? Ja minä muuten oon nähnyt sinut joskus, enkö olekin? :D Prätkähiiriystäväiseni.

Muuten Tuskan tunnelmista... No joo. Jostain ihmeellisestä syystä en muista Type O Negativesta mitään, saatana. Mutta muuten oli hauskaa. Sentenced oli todella paras. Ja mielenkiintoinen kokemus oli myös Rotten Sound. Miettikää nyt, tämöinen pikkuinen tyttö siellä kahden pitkätukkaisen moshaavan jääkaappipakastinyhdistelmän välissä. Ja se musiikki oli aika nopeaa, muusta en sitten tiedä.

No joo. Piti taas selittää.

No mäki kirjottelin tänne vast perjantaina ku olin just tullu mökiltä...
Voi olla et näit (ite en sua nähny), valkonen pitkähihanen perjantaina
muina päivinä Cannibal Corpse paita... Mä tapasin Finntrollin keikan
aikana tosi kauniin brunetin jonka kanssa vähän tanssittiin, mut prkl
yhteystiedot jäi saamatta *hakannu päätä seinään jo monta tuntia*

Disasterpiece oli paska, kaveri teki sen mulle joskus...
Oot nähny mut nosturissa (mut silloin mul ei ollu viel näin hienot hiukset :) )

Parhaat oli Moonsorrow (jonka jouduin kattoo ulkopuolelta sen helvetin pitkän jonon takia), Bodom ja Finntroll...
Fintrollin heppuja ei tullu kauheesti katottuu, katse vaelteli vähän eri suuntaan - varmaan ymmärrät (inhimillistä :D )

No kyl maäki vähän selitin, et ei siinä mitään :D