Bodom soittaa tuskassa!

Oi kun on saatanasti hyviä bändejä.
Uuden tulemisen tehnyt Ministry.
Lavalla seisomisen mestarit, Amorphis.
Suomen ainoa oikea heavybändi, Tarot.
Räyhähenkiä, COB, Norther, Finntroll.
Suomea Sapattivuotena.

Muuten kyllä tulisin, mutta tuskin pääsen kun on tuo Maidenin konsertti aika vähän aikaa ennen tuota Tuskaa..
 
Aa.. Pakko päästä porukalla kattoo, ainaki bodomia, sapattivuotta ja finntrollia... Paska juttu ku joutuu juomat salakuljettaa ku ei satuta olemaan "aivan" täysikäsii...:p
 
Zyklon said:
En nyt tarkottanut sitä rankkuutta, mutta kun tämä filth on sellanen pikkusten goottityttöjen ihannebändi.. ja nekun tuntuu tietävän sen ja vieläpä rahastavat sillä saatanan törkeästi..
Annatko esimerkin tuosta rahastamisesta?
 
hahahah!
kesä on pelastettu...
vitun työt estää menemästä minnekkään muualle ku tuskaan, joten ei vois paremmin kuluu kesä ku Tuskassa olutuoppi kädessä kuuntelemassa hyvää musaa :headbang:
 
no joo ei se muuten ollu mitää tuskaa paitsi että meillä oli semmone lievästi sanottuna mielisairas se pitäjä vai mikäonkaa. siellä se rummutteli joitaki roskiksen kansia aina ja jutut oli "tost ois kiva laskee pulkalla" tasoa.
 
Meil oli yks vähä omalaatunen äijä siel riparilla...
Oltiin just laulettu joku ruokarukous ym. nii sit huutaa täysii et "onks nyt ruoka"... Tää esimerkki ei kyl kuvaa sitä äijää tarpeeks...
Tyhmä oli, mut kuitenki kova äijä
 
En varmaankaan koska meen Nummiin.. Tuskassa on kyllä Behemoth ja Rotisko, mutta Rotiskon kerkeää näkeen joskus ku se on suomalainen, ja Zyklon on parempi ku Behemoth niin tietenkin Nummiin :D
 
Mä en kyl tiiä meenks mä sinne, kaikki mun suosikkibändit on lopettanu tai ei tuu *prkl*
(esim. Death, Carcass, Sadus, Slayer, CC, Autopsy)
Kyl Finntroll, Moonsorrow, Bodom ja Stratovarius olis iha hauskoja, mut en mä tiiä