anarkisti
perkeleen jannu
JEE!~Rappion Lapsi~ said:Voi vittu. "Lippu myynnissä Tuskaan".
Nyt mun[kin] kesä on pelastettu kun sain kätösiini sen kolmen vitun päivän lipun. Pitääkin sitten bongata Martti jostain lauantain aikana?
JEE!~Rappion Lapsi~ said:Voi vittu. "Lippu myynnissä Tuskaan".
No sain tietenkin. Mäki kävin~Rappion Lapsi~ said:Jaa sä sait sen? Noni Mä kävin tänää Alkossa hakee eväitä
Villilapsi said:Mitäs ihmekeskustelua täällä on...?
Tuskaan kyllä mennään. Mutta ei Bodomia katsomaan. Perjantaina siellä on kunnon bändit. Sunnuntaina olis Barathrum tosin. Oikeastaan perjantai siksi että siellä on hauska bändi Type O Negative. Niin ja vielä hauskempi bändi Sentenced. No en minä oikeesti tiiä miksi sinne menen. Pääsee ainakin rellestämään humalatilassa koko päivän. Hepatiitinkin saan mukaan.
Enää muutama päivä ja sitten räjähtää! Tämä tyttö lähtee Takamaalta suurkaupunki Helsinkiin! Ei mitään järkee.
Blood Fiend said:Suski tuli takas (apua )... Mul on Tuskaan 3 päivän lippu eli varmaa nähään siellä
Villilapsi said:No voihan... Miksi en tullut tarkisteleen tätä foorumia ennen kuin lähdin Hesaan? Nyt me ei sitten nähty. Vai nähtiinkö...? Oltaisiin nimittäin miesseuraa kaivattu. Siis en minä, minullahan miehiä riittää, mutta eräs toinen olisi kaivannut.
Mutta hei, miksi sinä oot vaihtanu nimimerkkiä? Ja minä muuten oon nähnyt sinut joskus, enkö olekin? Prätkähiiriystäväiseni.
Muuten Tuskan tunnelmista... No joo. Jostain ihmeellisestä syystä en muista Type O Negativesta mitään, saatana. Mutta muuten oli hauskaa. Sentenced oli todella paras. Ja mielenkiintoinen kokemus oli myös Rotten Sound. Miettikää nyt, tämöinen pikkuinen tyttö siellä kahden pitkätukkaisen moshaavan jääkaappipakastinyhdistelmän välissä. Ja se musiikki oli aika nopeaa, muusta en sitten tiedä.
No joo. Piti taas selittää.
Zyklon said:Rotten Sound on perkele Suomen kovin bändi!!!
TAAAAAAAARRRRRRRRRGEEEEEEEEEEEEETSSSSSS!!!!!!!!!!!!!! ! ! ! !