Bodom soittaa tuskassa!

Kunnon death metal bändii tonne tarttis... Ei mitään melodic death metallii vaa kunnon...

Olis hyvä jos tonne olis tullu Slayer tai Cannibal Corpse

Liput on kyl hommattu (3:n päivän)

NP: En mitään, mut joku lapsi rääkyy täs vieressä (oon kirjastossa)
 
Nimenomaan jotain aivan armotonta teurastusta noille festareille tarttis! Onneksi Nummirockissa sentään on Zyklon.. se ei anna armoa :D

Sitten jotain Nileä, Hate Eternalia ja Originia pitäs kans saada suomeen.. Ja Behemoth.. ei vittu.. sehän on Tuskassa, mutta se pitäs saada muuallekkin :D
 
Kunnon death metal puuttuu... Toi on just ota ku ihmiset haluu kunnon mättöö nii hommataan paikalle norjalaisia bläck metal homoja... Nii tai sitte ruotsalaisia melodia death metal bändejä, eli viel pahempaa...

Pitäis perustaa omaa Disembowel, Rectum, Anal muscle festari... Saatana :D
 
Kolmen päivän lippu on ostettu, mutta epäilen pahasti, muistanko loppujen lopuksi koko paskasta yhtään mitään. Selvistä päin siellä ei voi olla ja viina vetäminen tahtoo aina mennä vähä yli. No, se on sen ajan murhe, onhan tässä vielä kk aikaa.
 
Zyklon said:
Zyklon ei oo bläkkiä vaikka se onkin norjasta.. se on deathiä.. luulis sen kertovan että ne on deathiä, kun ne on melkein koko ajan tyyliin Morbid Angelin ja Deiciden kans kiertueella..

Aijaa, mä olisin luullu et seki on bläkkii, no kuiteski en mä sitä tarkottanukkaa, kuhan vaan yleistin...
 
Mitäs ihmekeskustelua täällä on...? :D

Tuskaan kyllä mennään. Mutta ei Bodomia katsomaan. Perjantaina siellä on kunnon bändit. Sunnuntaina olis Barathrum tosin. Oikeastaan perjantai siksi että siellä on hauska bändi Type O Negative. Niin ja vielä hauskempi bändi Sentenced. No en minä oikeesti tiiä miksi sinne menen. Pääsee ainakin rellestämään humalatilassa koko päivän. Hepatiitinkin saan mukaan.

Enää muutama päivä ja sitten räjähtää! Tämä tyttö lähtee Takamaalta suurkaupunki Helsinkiin! :cool: Ei mitään järkee.
 
Oho.. Suski tullu takas :D

Type o negative on muuten paska.. jos ette ole sattuneet huomaamaan :lol:

Ja niin on Barathrumkin.. vittu että se Sova oli naurettava ilmestys Nummirockissa.. säälittävä jopa..
 
Zykli... Ehkä se on niin että sinä kuuntelet hyvää musiikkia ja minä kuuntelen huonoa musiikkia. Surullista on.

Suski on tullut takaisin. Eikä siinä ole mitään nauramista, vakava asia.

Minunkin piti olla menossa Nummirockiin. Mutta en sitten ollutkaan. Höh.