Pystyt varmasti myös antamaan jotain konkreettisia todisteita väitteellesi, ettei tuota rahaa normaali verotukseen lasketa...
Yksi vinkki tuohon rahatilanteeseesi, hommaa töitä ja ryyppää vähemmän, luulis rahojen sitten riittävän paremmin.
Enkä muutenkaan ymmärrä, miksen saisi tuota veroa maksaa... Eikös se ole minun oma asiani, minultahan se on pois, ei sinun lompakostasi. Itse olen valintani tehnyt, enkä aio jonkun naurettavan veron takia kirkosta erota.
Muitakin turhia maksuja on, esimerkkinä vuokra... Maksat siitä, että on katto pään päällä, mutta mitä siitä sinulle lopulta jää? Itse maksettiin yli viisi vuotta vuokria jollekin muulle, kunnes tultiin siihen tulokseen, että turhaahan se on! Niinpä sitten marssittiin pankkiin ja otettiin helvetisti velkaa, mutta ainakin tästä jää itselle asunto, jonka voimme joko myydä hyvällä voitolla myöhemmin, tai jättää perinnöksi tyttärelle. Ja kohta on sekin laina maksettu
Kaikki asiat eivät välttämättä ole niin mustavalkoisia, jokaisessa on hyvät ja huonot puolensa...