Janne Warman
Member
Torgoth said:Ainakin meilläpäin rippikoulu käydään 15 -vuotiaana, eikä kirkosta edes voi erota ennen viidettätoista ikävuottaan.
Kirkosta voi erota ihan minkä ikäsenä tahansa, itse erosin kymmenen vuotiaana.
Torgoth said:Ainakin meilläpäin rippikoulu käydään 15 -vuotiaana, eikä kirkosta edes voi erota ennen viidettätoista ikävuottaan.
Sitten minua on kusetettu. Vaikka eipä sillä enää ole merkitystä. Vanhempien luvan kuitenkin tarvit?Janne Warman said:Kirkosta voi erota ihan minkä ikäsenä tahansa, itse erosin kymmenen vuotiaana.
Kuulun kirkkoon. En ole jaksanut lähteä vanhempien / vanhemman kanssa minnekään helvetin kuuseen eroamaan. Kun tulee se 18vuotta täyteen, niin sitten menen yksin sinne. Rippikoulun kävin vain rahan kiilto silmissäni.Torgoth said:Crimson Twin & DiTerlizzi?
Ai. Siistiä.Torgoth said:Eroaminen onnistuu nykyään kirjeitsekin. Vapaamuotoinen kirje maistraattiin vanhempien/vanhemman allekirjoituksella vahvistettuna luulisi ajavan asian.
Onko sille muuta syytä ku että "no ku äitiki kuuluu"?stoned&drunk said:oon tapakristitty ja sinä pysyn....
Toihan on hyvä syy!Torgoth said:Onko sille muuta syytä ku että "no ku äitiki kuuluu"?
Et voi erota kirkosta, koska äitisi ei pitäisi siitä?Blood Fiend said:Toihan on hyvä syy!
Mä voisin allekirjottaa ton... Eli siis kuulun kirkkoon ja oon tapakristitty, koska äitikin on.