Kuulutko kirkkoon?

Kuulutko kirkkoon?

  • En.

    Votes: 20 35.7%
  • Kuulun, olen tapakristitty.

    Votes: 20 35.7%
  • Kuulun, olen harras uskovainen.

    Votes: 3 5.4%
  • Kuulun, olen alaikäinen, mutta aion erota.

    Votes: 13 23.2%

  • Total voters
    56
juuh, tapakristitty...en jyrkästi ateisti, skeptikko enemmänkin...

riparilla oli sillon joskus kyllä ihan helvetin mukavaa, paitsi ne typerät tilkkutäkki-renkutukset...

en viel tiiä aionko erota myöhemmin, ehkä.

ja demonigimuli, sehä menee jotenki: say a little PREY to the fallen one... :loco:

"l`ll rip your soul out! l am possessed by - "
 
Torgoth said:
Et voi erota kirkosta, koska äitisi ei pitäisi siitä?
Luultavasti se ei pitäis siitä että eroaisin, mutta ei se mua estäis eroamasta kirkosta jos siltä tuntuis.
Ja miks pitäis erota vaan sen takia että joku sattuu vaatimaan, anna ihmisten kuulua kirkkoon jos haluaa. Toi sun "erotkaa kirkosta" kampanja on vähän sama kun yritettäisiin värvätä ihmisiä kirkkoon, tosin vastakohta.
Mua ei ainakaan henkilökohtasesti kiinnosta juuri mikään mikä liittyy uskontoon, oli sitten kristinuskoa tai saatananpalvontaa tai mitä lienee. (Äläkä vastaa tähän et "eroa sitten kirkosta".)

-DQ- said:
riparilla oli sillon joskus kyllä ihan helvetin mukavaa, paitsi ne typerät tilkkutäkki-renkutukset...
Oon ihan samaa mieltä.
 
Blood Fiend said:
Luultavasti se ei pitäis siitä että eroaisin, mutta ei se mua estäis eroamasta kirkosta jos siltä tuntuis.
Miksi sinusta tuntuu, että haluat kuulua kirkkoon?
Ja miks pitäis erota vaan sen takia että joku sattuu vaatimaan,
Sulla menny jotaki pahasti ohi.
anna ihmisten kuulua kirkkoon jos haluaa.
Miksi joku haluaa kuulua kirkkoon, jos ei usko sen oppeihin?
Toi sun "erotkaa kirkosta" kampanja on vähän sama kun yritettäisiin värvätä ihmisiä kirkkoon, tosin vastakohta.
Ei, koska minulla ei ole tarkoituksena viedä tiettyä prosenttia tuloistasi, saati lähteä käännyttämään pakanaraukkoja.
Mua ei ainakaan henkilökohtasesti kiinnosta juuri mikään mikä liittyy uskontoon, oli sitten kristinuskoa tai saatananpalvontaa tai mitä lienee. (Äläkä vastaa tähän et "eroa sitten kirkosta".)
No, sen verran kuitenki, että vaivauduit itkemään kirkosta eroamista vastaan.
 
"Täyttämällä oheisen sähköisen lomakkeen ja lähettämällä sen allekirjoitat
sähköisen adressin:
ADRESSI VALTION JA KIRKON EROTTAMISEKSI
Me allekirjoittaneet vetoamme lainsäätäjiin todellisen uskonnon- ja katsomuksenvapauden toteuttamiseksi Suomessa poistamalla pikaisesti tasa-arvoa rikkovat valtiokirkkojen etuoikeudet, jotta kaikkien kansalaisten vakaumuksia kohdeltaisiin yhdenvertaisesti. Lomaketta voi monistaa lisää."

http://www.vapaa-ajattelijat.fi/info/valtio.html
 
Torgoth: get a life! siis mitä sua kiinnostaa kuuluuks ihmiset kirkkoo vaj ei :Spam: War is my shepherd!
 
you suksuksuksuksuksuksuksuksuksuksuksuk!!!!!! nii älä sä hevon tapakirstittty mullle rupwwweeee o_O mii ruul s thy soull!
ja päivän lähetys loppuu tähän :Spam:
 
-demongirl- said:
Torgoth: get a life! siis mitä sua kiinnostaa kuuluuks ihmiset kirkkoo vaj ei
Niin kauan ku minä joudun maksamaan välillisesti kirkolle, jonka arvoja en vähempää voisi kunnioittaa, se kiinnostaa. Turvaa sinä vaan Jesseen ja maksa äyrisi kirkolle, niinkuin kunnon lampaan kuuluu.
 
valita viel lisää! rupee ehdokkaaks seuraavis vaaleis ni voit levittää tätä hienoo sanomaas ärrrrrrrr.... en kuulu kirkkoon, enkä valita. eipäs toisia saa tolleen loukata :D mä mikää lammas oo.. dressed as one, wolf will betray a lamb!
 
Eipäs yleistetä!
Toisilla (demongirl) vaan on vähemmän kärsivällisyyttä selittää omia näkökulmiaan asioihin...
 
-DQ- said:
Toisilla (demongirl) vaan on vähemmän kärsivällisyyttä selittää omia näkökulmiaan asioihin...
Ulosannista päätellen ei ole suuri vahinko, vaikka ne näkökulmat jäävätkin selvittämättä.
 
Torgoth ah sinä ajatusten Tonava, olemme niin kiitollisia, että jaksat väitellä täällä 'typerien ja blondien' teinityttöjen kanssa!
 
-demongirl- said:
Torgoth ah sinä ajatusten Tonava, olemme niin kiitollisia, että jaksat väitellä täällä 'typerien ja blondien' teinityttöjen kanssa!
Ohoh, sieltähän tuli jo suht selkeää tekstiä. Vai pistitkö kaverin kirjoittamaan? Sinä olet muuten ensimmäinen, joka tässä ketjussa puhuu "typeristä tai blondeista" teinitytöistä. ;) Siltäkö sinusta tuntuu?