Mikä on ollut paras näkemäsi Bodomin keikka?

NotDeadYet!

New Metal Member
Dec 11, 2005
26
0
1
Itse kyllä näen bodomin ekaa kertaa livenä vasta nyt tavastian keikalla.Jos joltain löytyy ni keikka kuvatkin olis ihan jees.o_O
 
ite oon kanssa nähny bodomit ainoastaan yhden kerran, nosturissa viime vuoden puolella. Se oli siis kiistämättä paras cob keikka jonka olen nähnyt. :Spin:
 
No jos yhden keikan on nähny ni ei kauheen vaikee oo parasta valita.:loco: Huomenna tavastialle!!!:hotjump: :headbang:
 
devildoll said:
ite oon kanssa nähny bodomit ainoastaan yhden kerran, nosturissa viime vuoden puolella. Se oli siis kiistämättä paras cob keikka jonka olen nähnyt. :Spin:

Itseasiassa ne soitti kyllä paikoitellen vähän yllättävänkin kömpelösti Nosturissa marraskuussa, ainakin perjantaina, eli se mikä tuli TV:stä, ei siis missään mielessä häiritsevästi. Mutta tietysti hyvä tunnelmahan siellä varmasti oli.
 
TAVAASTIAAAA Here we come motherfuckers!!! <3


n&#228;in Nosturissa viime syksyn&#228;, (se lauantain keikka, joka oli niin maanperkeleen parempi kuin perjantain,noh, mit&#228; tv2 tuli, n&#228;ytti aika vaisulta yleis&#246; ja sillee...) ekaa kertaa ja oli julmetun hyv&#228; meisinki<3
alle viikko siit&#228; oli Tavastian liput kourassa :p

ja t&#228;n&#228;&#228;n koittaa vihdoin odottamamme p&#228;iv&#228;<3

hyvi&#228; keikkaloita Tavastian keikalle meneville,
moshipit, moshpit,moshpit <3
 
:headbang: Nosturin keikka viime vuonna siellä oli kova meno päällä!:headbang:
ja satuin pääsemään vielä eturiviin....