Mikä on mielestäsi Bodomin paras levy???

Mä tykkäsin tästä, se kolahti todella hyvin. Oli ensimmäinen rankemman tyyli bändi joka onnistui luikahtamaan (laihohtamaan) suojamuurien läpi ja suoraan suosikiksi!!!!

Miss S
 
hmmm.....anyone think they can get me like a free rosetta stone program or somethin that teaches finnish? lol its like my main goal in life to become fluent at it:worship:
 
Something Wild ja Tokyo Warhearts.
En väitä, että AYDY? on paska, mutta siitä en niin erikoisemmin diggaa.
Joku oli maininnut lempibiisit, niin mäkin ilmotan ne.
Bastards of Bodom, Touch like angel of Death ja Red Light In My Eyes Pt. 1
 
Are you dead yet? ja Hatecrew deathroll levyillä on kyl rokkaavimmat biisit ja kitara saundit. Mut toisaalta, Hatebreederissä ja Follow the Reaperissa on tarttuvammat kitara kikkailut, mutta kuitenki CoBin ekalla potkasee taas se black/death saundi muhun paremmi...
On tää vaikeeta...
 
Hatebreeder ja Follow the reaper on parhaat...

muut COBin levyt on myös hyvii mut nää on parhaat...
 
Hmm.. ehkä Blooddrunk. :) Toki muutkin levyt, mitä oon kuullu, niin on tosi hyviä.
 
Snbnin arvostelusta inspiroituneena teen oman pienen arvostelun ensimmäisestä
levystä eli Something Wildista.

Levy on tavallaan jäänyt vähän etäiseksi minulle, ja muut levyt ovatkin minusta paljon parempia, mutta niinhän sen on hyvä ollakin tässä tapauksessa, kun
on kyse ensimmäisestä levystä.
Deadnight Warrior aloittaa pelin levottomalla käkätyksellä (ei minun käkätykselläni siis:lol:) ja lähtee mukavan rajusti ns. 'liikenteeseen'.
Videokipale on varsin mukaansatempaava, mikä seikka tekee siitä osaltaan yhden levyn parhaimmista kappaleista.
In the Shadows on jäänyt joltensakin pimentoon, en muista siitä ainakaan tällä hetkellä mitään.:rolleyes: Joka tapauksessa muistan etten ole sitä
kovinkaan korkealle koskaan arvostanut.
Red Light in My Eyes pt. 1 on toimiva ja olen aina rakastanut sen kitaramelodioita. Se onkin oikeastaan lempilapseni tällä levyllä.:)
Red Light in My Eyes pt. 2 ei yllä ykkösosansa tasolle, mutta ei todellakaan ole mikään turha kappale sekään.
Sävelkulku toimii (niin kuin tämän bändin kohdalla yleensäkin aina).
Sitten päästäänkin levyn toiseksi parhaaseen kappaleeseen eli Lake Bodomiin.
Intro on Bodomin parhaita ja kappale muutenkin silkkaa murhaa.
The Nail ei ole myöskään oikein painunut mieleen ja se onkin heikohko biisi.
Ja sitten murhatyön viimeinen vaihe, toisin sanoen viimeinen kappale,
Touch Like Angel of Dream.
Ainut kappale levyllä josta on julkaistu sanat. Ja jälleen parhaimmistoa levyltä.
Sanoitus sopii hyvin yhteen kappaleen kanssa ja saa mielikuvituksen laukkaamaan (minun kohdallani ehkä liikaakin..).

Lopullinen arvosana 9-
Tulosta heikentävät nuo kaksi heikompaa kappaletta ja myös sanoitusten julkaisun vähäisyys, itse asiassa julkaisemattomuus.
Hyvä sanoitus nostaa minun silmissäni (korvissani?)hieman huonompaakin kappaletta korkeammalle ja tekee kappaleista ikimuistoisempia ja tarjoaa ajatuksille uutta ravintoa.
Alexin sanoitukset ovat minusta yleensäkin varsin hyviä ja sopivat kappaleisiin ja julmasti kalskahtavaan bändin nimeen, vaikka hän ei niitä kai itse arvosta.

Yhteenvetona sanoisin levyä oikein hyväksi, kun otetaan myös huomioon muusikkojen nuori ikä sitä tehdessä.:kickass:
 
Paras levy on mun mielestä Blooddrunk, siinä on vaan toimiva kokonaisuus. Mut kaikki levyt on tosi hyviä, ja muutenki sopivan erilaisia.
 
Njaa... Miulla menee nuo 'paras levy' listaukset kausittain aina uusiksi ja uusiksi... On kausia, jolloin sanon, että "Blooddrunk? Hyi vittu mitä paskaa!", mutta ensi kuussa se saattaakin olla paras levy...:rolleyes:

Tällä hetkellä voisin sanoa, että tuota noin... Follow the Reaper on kova. Ja se muuten olikin vasta viikko sitten mielestäni huonoin levy! :D

Miulle Hatebreederin loistokkuus on jotenkin erittäin itsestään selvyys. Se ei ikinä ole ollut huonoin levy...

Huonoin levy tällä hetkellä taitaa olla... Something Wild?

Hate Crew Deathroll on jo alkanut hieman tympiä, sitä on tullu kuunneltua jo vähän turhan paljon.
 
munkaan meielestä siinä something wildillä ei oo oikee muita hyvii biisei ku deadnight warrior ja tottakai klassikko:lake bodom:rolleyes: