Monster Man

Niin, Zykkis on nyt ihan hiljaa vaan!

Jaa, Lapsonen, mun mielestä sä näytit tosi nätiltä, kun niitä miittikuvia kattelin.
Mutta ei sitten. Kaksi kireetä kissaa jäljellä, pojat!

Mulla on muuten sama ongelma, että mun oikeasta nimestä väännetään tollasia barbaarimaisia väännöksiä.

Mun nimestä ei saa kun mummomaisia väännöksiä...tosin voihan mummotkin olla aika barbaareja :) Rranahin nimestä en kyllä jaksa mitään väännöksiä keksiä, ehkä se on parempi oman turvallisuuteni kannalta :)

Mistä te puhutte?

Muuten, ne jotka hallittee tietsikat vähä paremmin, niin kertokaa miten se on mahdollista että mun entinen profiili lukittu sillei... Se niinku jumittu ihan lopullisesti, enkä mä tajua. Mä pystyn sitä profiilia säätämään, mutta privaviestejä en pääse lukemaan enkä pääse vastaamaan threadeihin... Ei mun pitäis sentään NIIN huono koneiden kanssa olla, että tollasen asian sählin.... :/

Originally posted by Hatebreeder86
ei voi muuta sanoa, ku että tuo on mailman parhaimpia bändejä tuo dark flood!!!!!!!!!

on se parempi ku WoD (all-star line-up: Captain Howdy, R.Oikarinen, N.Karinen, Heikka, Max Payne, ja kuka olikaa bassossa, oliko jopa Wicke), joka ei kuitenkaan kemialtaan toiminutkaan.

tuo WoD on taas yksi ipana hyppimässä silmille... saa sitä huomioo muutenkin ku vittuilemalla... ja mielestäni toi warmanin kommentti oli suhteellisen järkevä... ainakin ku vertaa wodin kommenttii.. mikä vitun tarve on vittuilla täällä kaikille?? mee johonki kaupungille vittuileen vaikka jollekin ählämeille... prkl...

Err... Eikö tuon WoDin postit voisi yksinkertaisesti vain jättää lukematta? Niin sitä yleensä saa pennun kuin pennun rauhoittumaan kun ei huomioi ollenkaan. Mulla on kokemusta ihan hirvittävästä koiranpennusta, johon taktiikka ainakin toimii.

Niin.. siis kyllähän täälä monesti vittuillaan toisille.. tyyliin minä saatan sanoa Rappiota Räppäriksi jne. mutta ainakin omalta osaltani ne on nimenomaan sellasta läpän heittoa.. mutta tollasta "painu vittuun tältä boardilta" juttua ei tarttis olla. kaikkia alkaa vaan vituttamaan..