My little sister came back from visiting sweden today...

Originally posted by stargazer
Charlie: What kind of candy was it?

MotherNorth... I know :lol: ;)

Hmmm det är så mycket hehe. 2 stora påsar som hon köpte i en kiosk med all typ av godis(ahh memories! hehe), och så köpte hon massor andra saker, som bilar, salta bomber, djungel vrål, lakris, även daim(fan den var dansk va? bah hehe) och massa skit :)

Jag är rätt nöjd! :D

Och nu har vi kalles kaviar! Inte lätt att hitta det i USA ;)

what in the bloody hell are you talking about?! :eek: ;)

Yep Jonas, Im coming to Sweden next year around Wacken time, Im gonna stop by your place k? ;)

Originally posted by Charlie E.

Hmmm det är så mycket hehe. 2 stora påsar som hon köpte i en kiosk med all typ av godis(ahh memories! hehe), och så köpte hon massor andra saker, som bilar, salta bomber, djungel vrål, lakris, även daim(fan den var dansk va? bah hehe) och massa skit :)

Jag är rätt nöjd! :D

Och nu har vi kalles kaviar! Inte lätt att hitta det i USA ;)
Är du svensk?? :eek:
Det hade jag inte en aning om... hur länge har du bott där borta då? :)

F_V: We're just talking about Swedish candy ;)

Originally posted by stargazer
Är du svensk?? :eek:
Det hade jag inte en aning om... hur länge har du bott där borta då? :)

F_V: We're just talking about Swedish candy ;)

Rätt länge faktist. Jag har bara bott i Sverige omkring 5-6 år. Växte där från typ 4-10. Sen flyttade jag til spanien och sen til USA. Jag har varit här 10 år nu ;)

Well, even if I'm not in the language I can understand something (maybe cause I've a little knowledge of Norsk due to the kind of music I liste to)

I know the practice vocabulary in Norsk, now what do you think stargazer teach me the one in svenska????

PRACTICE VOCABULARY:

Knull deg

:D :D :D

Hon vill knulla dej Jonas! :eek:
Hehe och hon är rätt vacker också ;) Du är så lycklig!
Klart jag saknar Sverige, men det finns mycket att göra här. Vad jag saknar mest är tysta sjön(sommar stugar) och snälla trevliga personer. Det är vad saknas mest här i USA.
Kärringarna vill inte ha något att göra med mej för jag är för snäll. :cry:

im no expert but that aint english!!!

hows easy is it for u to speak english Jonas?? is it like a second language or do u have difficulties speaking it etc??

personally i couldn't pick up any of the languages ive tried so i take my hat off to all u folk whos first language isn't english :)

We Swedes start learning english in school when we're about 10... that plus that we are exposed to english all the time.. in movies, computers, tv-shows, books, music.. makes it almost hard not to learn english.

I don't have any larger problems with english, but of course I still make mistakes..especially when I talk "live"... Sometimes it's hard to find the correct words fast enough, not like when I'm writing here and have all the time in the world to think.. but that's just a matter of practise I guess. :)

yeah the way people speak english is amazing.....I couldnt pick up a second language if my life depended on it, I took spanish for two years in high school and I just remember like 10 words lol.